Přesně tak..je to oprava na pár vteřin...ale ono se to někomu asi schválně nechce opravovat. Nechápu,,,, opravit si zadání účtenky mohu, ale už mě stejnak nezařaděj..tak proč nám dávají tu možnost to vůbec opravovat.... co to je za blbost. Vlk se nažral a koza zůstala celá :-)
A přesně jak se tu taky píše...na účtence dost často je nepřesný čas nákupu... jsou tam dva časy. Neměl by si to někdo z hora ( z vedení účtenkovky ) lépe u obchodníku ošéfovat???
A dva míče účtenek se každý měsíc nezaregistrují z pomalu stejného důvodu.
noo asi to bude, tak trochu tunel :- ) co nato říkáte.???
Špatně jste pochopil článek... ne, že účtenka, kterou jste napřed chybně a potom již opravenou zaregistroval se neslosuje, ale ona chybná zůstane již zaregistrovaná...a ta se připočítává do toho počtu zhruba 2 milionu účtenek, které do slosování nejdou. Opravená účtenka do slosování jde.
Z vlastní zkušenosti.. i čas, který se neshoduje s časem na účtence s časem skutečným lze úspěšně zaregistrovat.
Haliku, myslete politicky... Takova oprava neni na 10s. To musi nekdo nahlasit chybu. Nekdo musi tu chybu analyzovat. Nekdo tu chybu musi dostat do placenych oprav. To mate alespon 5x meeting. Pak do toho musite zapojit schvalovaci proces. Pak kontrolni procesy. K tomu jeste fakturace. Tech 10s je ve finale zakazka do 1M. Haliku, myslete politicky...