Vlákno názorů k článku 5 důvodů, proč měsíčně 2 miliony registrovaných účtenek nezařadí do Účtenkovky od metro - Si dej poptavku na firmy ktere se tim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2018 17:13

    metro (neregistrovaný)

    Si dej poptavku na firmy ktere se tim zabyvaji a uvidis. Pokud mas treba hotel s restauraci, barem a nejakymi doplnkovymi sluzbami, vyjde te porizeni celeho systemu v radu statisicu a neustale musis platit za technickou podporu, upgrade software, ty zarizeni nevydrzi nekdy ani zarucni dobu (poskodi se pouzivanim) takze neustale kupujes neco noveho, spotrebka, elektrika, vyjezdy techniku apod. taky nejsou zadarmo. Musis zamestnat/zaplatit nekoho kdo tomu bude rozumet a bude se ti bude starat o server, zalohovat, upgradovat, zaplatovat...

    Tohle proste realne nejde provozovat na nejakem mobilu s pochybnou aplikaci odnekud stazenou jak Vas trouby balamutil ten kreten babis. Si to vsichni predstavujete jak hurvinek valku.

  • 14. 7. 2018 0:44

    me (neregistrovaný)

    Ano je to drahe, slozite a byrokracie je prebujela, zamestnanci pachaji nepravosti, atd, atd. Divim se, ze se na to nevybodnete a nenechate se zamestnant treba v kancelari za 50 klacku mesicne; nebudete mit temer zadne starosti a najednou budete mit tolik volneho casu, ze si budete moci obcas vsadit nejakou uctenku do EET loterie.

  • 14. 7. 2018 8:00

    Jarmila (neregistrovaný)

    A kdoho zaměstná, když všichni krachnou? Bureš v Jihočeské drůběži, co je vlastně Polska?

  • 15. 7. 2018 8:39

    ow (neregistrovaný)

    Takže solíš jak mourovatej za pokladní systém, propojenej se skladovým hospodářstvím, nejspíš Cieglerovi. Samotný EET se s tím jen veze, ale protože seš skokan na špek nakupovals nový SW, ačkoli to stávající, co už s´měl, bylo funkční a vyhovující. A skokan na špek jsi, protože i přemejšlení je práce. Mám provoz s EET +60 korun měsíčně oproti provozu bez EET. To jsou dvě kelímkový kafe. To je fakt likvidační náklad. No jo, ale chvíli jsem věnovala analýze požadavků a průzkumu trhu s touto "vymožeností". Servis mám 7/24; výjezd technika platím, jen když si to pokaňkám nějak sama (systém je tak blbuvzdorný, že nepředpokládám, že by k tomu kdy došlo), rada servisáka po telefonu je zdarma.
    Předpokládám, že za pár neděl se budou rojit plačky ohledně GDPR. Peněženky bossů bezmozků sténají při nákupu opatření na klíč.

  • 15. 7. 2018 12:50

    Motýl Emanuel (neregistrovaný)

    Já jsem IT a o podobné věci se mimo vývoje starám, bohužel za tohle často nemůže podnikatel, on není bůh a není schopný vědět vše. Spousta klientů je z pohledu technologii primitivní natolik, že si nenastaví ani tiskárnu, přesto vydělávají miliony. Za tyhle šílené platby může většinou pijavice která se na tyhle podnikatele přisála, nějaký IT či správce co má malou domů nebo jiné věci. Já jsem člověk, co i když mám z nějaké služby provizi, tak jednak předem říkám že z tohohle bych měl pár procent zpět a tohle má zase takové výhody, většinou klienti sáhnou po tom co mám % zpět, protože ty vlastnosti i cena jsou stejné a berou to rádi jako podporu mě, ale co mám zkušenosti tak většina lidí má šílené marže na provozu aplikací, zamlčují, že na nějaké zprostředkované služby vydělávají a obecně se snaží aby místo pršení byli krátkodobé záplavy. A já to těm podnikatelům nemám za zlé, že tohle nezvládají sami, já totiž poslední dobou také některé věci nezvládám, protože prostě není čas je zvládat a naučil jsem se je dát někomu, kdo to udělá rychleji a dobře. Potíž je v tom, že tihle lidé se hledají velmi špatně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).