Názor k článku 5 důvodů, proč mít HTTPS i na webu, kde nic neprodáváte od Jan Holík - Především ten soubor se jmenuje .htaccess a rozhodně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2018 9:35

    Jan Holík (neregistrovaný)

    Především ten soubor se jmenuje .htaccess a rozhodně to není jeden univerzální řádek, takže JAKÝ řádek Vám přidá? KAM ho přidá?

    Protože záleží taky CO v tom souboru už je, protože se nejedná o nastavení, ale vlastně o klasický script, který je prováděn řádek po řádku a tedy není jedno jestli nějaký kód vepíšete na řádek 1 nebo na 31, přičemž ten soubor tam vůbec existovat nemusí (málo pravděpodobné) nebo tam existovat může a už nějaká pravidla obsahuje a pak musíte vědět co dělají a podle nich teprve můžete vkládat a opět NA MÍRU UPRAVOVAT další pravidla.

    Dokonce na webu nemusí být jen jeden .htaccess, ale některé subsložky a subdomény mohou mít svůj vlastní, který tam vytvořil například CMS. Takže je potřeba podívat se, jestli tam není, CO v něm je a zvolit způsoby editace tak, aby si to navzájem nekolidovalo, nedocházelo k zacyklení atd., případně je VHODNĚ sloučit v jeden.

    Tohle ZDARMA nikdo dělat nebude, protože to opravdu není jenom na dvě kliknutí a i kdyby bylo, tak normální webhosting nemá personální kapacity ani na to. Webhoster většinou zajišťuje tisíce, desítky i stovky tisíc hostingů a primárně spravuje pouze servery a neřeší věci, které mají řešit webmasteři (až na nějaké výjimky). Ani k tomu nemá personální kapacity.

    Například takový Wedos má více než 100 000 hostingů a má do 50 zaměstnanců a všichni se samozřejmě nevěnují jenom zákaznické podpoře. Aby takto mohli opravdu všem a včas vyhovět museli by mít minimálně stovky zkušených administrátorů na zákaznické podpoře, což je nesmysl.

    Já to nemyslím špatně, ale rozčiluje mě to právě proto, že se tvorbou a úpravou webů živím a samozřejmě si to nechávám platit jako spousta jiných lidí. A vadí mi, když se někde objevují články typu "tohle má být zdarma" a "je to práce na dvě minuty", zvlášť, když to prohlašují jiní lidé z IT.

    Když si tohle pak přečte laik, který tomu nerozumí, navíc ještě s uvažováním stylu "je to pravda - říkali to v TV nebo psali to...", tak je to vždycky na dlouhé vysvětlování a opravdu je nepříjemné, když se pak tváří jako kdybych byl buď zloděj nebo totální blbec, že mi nestačí jen dvakrát kliknout a všechno není OK :-D

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).