Názor k článku 5 námětů, jak využít Evernote v podnikání od to je jedno - Posledni dobou jsem toho od Dana docela dost...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2015 11:45

    to je jedno (neregistrovaný)

    Posledni dobou jsem toho od Dana docela dost precetl, videl par prednasek a spoustu adoptoval. Bohuzel je pro me Evenote(celkove vzato fakt skvela appka!) ne zcela vyhovujici a zaroven jindy duplicitni. Zakladni motivace: malicka firma cca 3-5 lidi - Google Apps na vlastni domene.

    Gmail - vyhledavani je mocne, maily nemazu, archivuju - preposilat do EN by bylo kontraproduktivni.
    Drive - az ted diky Danovi jsem se tomu zacal vic venovat a zjistil, ze OCR ma taky dobre zvladnute (testoval jsem obrazky, pdf, doc, gdoc). Pouzivani evernote by znamenalo dva zdroje. V mobilu je widget "skenovat na drive". Dale pres Folder Sync mi to tam sype cokoliv vyfotim(a pak si to zorganizuju na desktopu).

    Propojeni Inbox, Drive a Keep uz mi pokryva temer vse, co mi chybi:
    - todo listy v Dokumentech (resim pres odrazkovy seznam a splnene pomoci alt+shift+5 preskrtnu), reseni jsem proste nenasel
    - kombinace textu a todo seznamu v Keep
    - moznost menit nazvy barev v Keep v mobilu nebo jinak delat slozky (na desktopu na to je doplnek).

    Ma nekdo nejaky prakticky tipy jak delat to co Dan, ale zalozene primarne na Google Apps?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).