Názory k článku 5 tragických omylů při spolupráci se slevovými servery

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2011 23:20

    Krakonoš (neregistrovaný)
    Slevovy zakaznik je nejoajalni a nikdy joajalni nebude, pocka si jenom na stejnou slevu u jineho podniku, na jinem serveru. To je proste neco jenom jako ochutnavka za minimalni prispevek.
  • 17. 9. 2011 3:09

    Hexer (neregistrovaný)
    Clanek je tak agresivni ze ho musel psat nejaky marketak :) az jsem se normalne zastydel ze obcas neco na slevovem serveru koupim...

    Ja bych rekl ze hodne z nas nakupuje treba na slevomatu protoze je tam nejaky napad... nechce se mi vymyslet aktivita tak kliknu na slevomat a vidim tam Squash ... reknu si JO PROC NE? ZABAVA NA SOBOTU... kliknu koupim objednam... normalne bych treba squashovy napad nedostal a nakupem na serveru vyjadruji podekovani za "vnuknuti"

    Co se tyka vernosti zakazniku... podelim se o sve nakupy :) protoze mam rad jidlo (a to potvrdi vsichni mi znami) tak slevovou akci na stejky atp. vnimam jako reklamu restaurace ktera rika "Podivej se clovece sem bys nikdy nezasel protoze o nas nevis...prijd" co si budem nalhavat ceny na slevomatech nejsou slevnene :) to je hlavni nesvar "slevomatu"...

    V jedne restauraci jsem si objednal stejk :) prinesli mi neco co bylo tuhe jako podrazka :))) utrata za osobu cca 200kc vcetne piti (nealko) a podruhe uz tam nezajdu :)

    Dalsi restaurace.... tatarak... tentokrat jsem se vybavil kamaradem a pritelkyni :) zatim co "chlapi" zrali tatarak ona si dala normalni jidlo... tatarak opet humus... tahle restaurace me uz taky neuvidi :) cena za osobu cca 250kc s pitim

    Obe restaurace ztratili zakaznika ktery 3x tydne veceri (neobedvam v praci ale az vecer si dam dobrou a vydatnou veceri...deitologove jiste odpusti) v restauraci se svou pritelkyni a utrati tam za vecer cca 400-500kc ... ztratily zakaznika ktery je ochotny za dobrym jidlem jed autem 20km tam a 20 zpet... ztratily zakaznika ktery je ochotny kvalitni "objev" zpropagovat do nebeskych vysin... Pro me za me i kdyby je tahle akce vysla "šul nul" tak ja jim odradim vsechny sve zname... Staci abych rekl ze v te a te restauraci jsem v tataraku nasel neco co tam nemelo co delat...

    A prave nad timhle by se meli ti kdo jdou na slevove servery zamyslet... ale vetsina majitelu restauraci v tom vidi jen sanci jak prodat dalsi kus zvance...
  • 25. 11. 2011 7:40

    Vreco (neregistrovaný)
    mel jsem restauraci a s utratou 400-500 Kc za stul pro dva za vecer před ctyrmi roky /natoz dnes/ bych vubec nebyl nadsenej. 20% z toho vezme stat na DPH, dysko cisnikovi pocitat nemuzes, z toho provozovatel nic nema a kdyz se podivas na nakladove ceny, zjistis, ze zas tak dobry zakaznik nejsi :-) To na Tobe vic vydela stat (DPH, spotrebni dan na benzinu atp.), nez hostinskej...
  • 21. 12. 2011 4:53

    skret (neregistrovaný)

    Když vidím někde sleva 40 % a více, okamžitě mizím nebo si dávám pozor, kde je nabízí a vyhýbám se nákupu u takového obchodníka. Myslím si totiž jedno. To že někdo dává slevu i 70 % a více a ještě vydělá, tak je to v mnoha případech o tom, že koupil hodně lacino a před slevami okrádal nás všechny, protože nastavil cenu tak vysoko. Všichni nadáváme že se zdražuje, vše je drahé - no ale v mnoha případech proto že se obchodníci nekřesťansky obohacují na přemrštěných cenách. Když jsou lidi blbí a dají za to prachy...Ale ta spirála zdražování nastala hodně dříve, než začaly zdražovat energie atd. Začala např. u předražených volání mobilních operátorů nebo prodejních cen mobilů, jejichž výrobní cena byla podstatně nižší než kolik si za ni účtovali rádoby prodejci. Dalším příkladem je spotřební elektronika atd. Prachy prachy prachy za jakoukoliv cenu od kohokoliv, a´t si můžu koupit něco co frčí. Že je předražené? Nevadí, Oškubu podobně někoho tím že prodám za draho, co jsem jinde levně koupil. No jo tržní hospodářství má část základu od slova "trhat". A když se jednou tato spirála roztočila, zastaví jí jen jedno. Lidi nebudou mít prachy. Buď o ně přišli na předražených nákupech, nebo jim je vzali exoši, nebo jim ubrali v zaměstnání, nebo o zaměstnání přišli. A takových bude čím dál více. Sami na sebe jsme si upletli bič. Zdražování nafty, elektřiny atd. je jen jednou příčinou. To že se nedíváme kdo se nestydí vypisovat vysoké slevy a chodíme k němu nakupovat, je naše věc. Ale ať pak nenadáváme, že se všude zdražuje. Každý hold potřebuje prachy, aby si koupil něco předraženého někde jinde.

  • 11. 8. 2012 12:47

    petr z (neregistrovaný)

    Dobrý den Pane Skret.
    Jde vidět, že o byznysu moc nevíte! Víte levně nakoupit a draho prodat již dnes ani skoro nejde. A jednoduše řečeno obchodník musí do svých nákladů započítat třeba ještě neprodané kusy, skladování (u potravin je to astonomické číslo) a také náklady na marketing, které by se měli vrátit, ale v praxi to většinou ne vždy tak funguje. A nyní budu reagovat na tzv. předražené volání. Víte všichni vidíte jen marži, ale mezi marží a čistým ziskem je rozdíl. Operátoři musí neustále budovat nové sítě, ty staré inovovat atd. Pokud chcete ušetřit kupte si tarif. Tam je cena hovoru 2,50/min. Pak jsou nadále mobilní telefony. Jejich výrobce má na nic marži kolem 15-20% (všichni kromě appelu) a prodejce 6-8% tak o jaké závratné marži mluvíte? A tady opět platí fakt, že mezi marží a čístým ziskem je rozdíl. Musíte ještě započítat náklady na vědce ve vývoji, testery atd.

  • 18. 1. 2012 19:04

    Míša Kulička (neregistrovaný)
    28. 3. 2012 19:40 smazal Admin serveru, důvod: SPAM - Nepovolený odkaz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).