Názor k článku 5 tragických omylů při spolupráci se slevovými servery od Hexer - Clanek je tak agresivni ze ho musel psat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 9. 2011 3:09

    Hexer (neregistrovaný)
    Clanek je tak agresivni ze ho musel psat nejaky marketak :) az jsem se normalne zastydel ze obcas neco na slevovem serveru koupim...

    Ja bych rekl ze hodne z nas nakupuje treba na slevomatu protoze je tam nejaky napad... nechce se mi vymyslet aktivita tak kliknu na slevomat a vidim tam Squash ... reknu si JO PROC NE? ZABAVA NA SOBOTU... kliknu koupim objednam... normalne bych treba squashovy napad nedostal a nakupem na serveru vyjadruji podekovani za "vnuknuti"

    Co se tyka vernosti zakazniku... podelim se o sve nakupy :) protoze mam rad jidlo (a to potvrdi vsichni mi znami) tak slevovou akci na stejky atp. vnimam jako reklamu restaurace ktera rika "Podivej se clovece sem bys nikdy nezasel protoze o nas nevis...prijd" co si budem nalhavat ceny na slevomatech nejsou slevnene :) to je hlavni nesvar "slevomatu"...

    V jedne restauraci jsem si objednal stejk :) prinesli mi neco co bylo tuhe jako podrazka :))) utrata za osobu cca 200kc vcetne piti (nealko) a podruhe uz tam nezajdu :)

    Dalsi restaurace.... tatarak... tentokrat jsem se vybavil kamaradem a pritelkyni :) zatim co "chlapi" zrali tatarak ona si dala normalni jidlo... tatarak opet humus... tahle restaurace me uz taky neuvidi :) cena za osobu cca 250kc s pitim

    Obe restaurace ztratili zakaznika ktery 3x tydne veceri (neobedvam v praci ale az vecer si dam dobrou a vydatnou veceri...deitologove jiste odpusti) v restauraci se svou pritelkyni a utrati tam za vecer cca 400-500kc ... ztratily zakaznika ktery je ochotny za dobrym jidlem jed autem 20km tam a 20 zpet... ztratily zakaznika ktery je ochotny kvalitni "objev" zpropagovat do nebeskych vysin... Pro me za me i kdyby je tahle akce vysla "šul nul" tak ja jim odradim vsechny sve zname... Staci abych rekl ze v te a te restauraci jsem v tataraku nasel neco co tam nemelo co delat...

    A prave nad timhle by se meli ti kdo jdou na slevove servery zamyslet... ale vetsina majitelu restauraci v tom vidi jen sanci jak prodat dalsi kus zvance...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).