Názor k článku 5 tragických omylů při spolupráci se slevovými servery od petr z - Dobrý den Pane Skret. Jde vidět, že o byznysu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2012 12:47

    petr z (neregistrovaný)

    Dobrý den Pane Skret.
    Jde vidět, že o byznysu moc nevíte! Víte levně nakoupit a draho prodat již dnes ani skoro nejde. A jednoduše řečeno obchodník musí do svých nákladů započítat třeba ještě neprodané kusy, skladování (u potravin je to astonomické číslo) a také náklady na marketing, které by se měli vrátit, ale v praxi to většinou ne vždy tak funguje. A nyní budu reagovat na tzv. předražené volání. Víte všichni vidíte jen marži, ale mezi marží a čistým ziskem je rozdíl. Operátoři musí neustále budovat nové sítě, ty staré inovovat atd. Pokud chcete ušetřit kupte si tarif. Tam je cena hovoru 2,50/min. Pak jsou nadále mobilní telefony. Jejich výrobce má na nic marži kolem 15-20% (všichni kromě appelu) a prodejce 6-8% tak o jaké závratné marži mluvíte? A tady opět platí fakt, že mezi marží a čístým ziskem je rozdíl. Musíte ještě započítat náklady na vědce ve vývoji, testery atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).