„Praktickým problémem je například i požadavek uvádět veškeré údaje uvedené na jednom daňovém dokladu na jednom řádku kontrolního hlášení. Toto může být problematické zejména v případech, kdy na jednom daňovém dokladu (faktuře) jsou zahrnuta plnění v základní i snížené sazbě, neboť pro potřeby zaúčtování takového dokladu jsou údaje obvykle rozděleny,“
Napadá mi hned jeden praktický příklad, který běžně řeším, a to likvidace materiálu (skládka), kdy jsou na jednom daň.dokladu všechny 3 sazby - plná, snížená a nulová ... omlátit jim to o hlavu a hlavně nakopat do zadele všechny ty jejich poradce
Tak tu máme první pokutu. Kontrolní hlášení bylo z důvodu dopravní nehody podáno až 25. a papírové potvrzení, protože jsme ještě neměli certifikát, bylo doručeno 26. Bum, pokuta 10 000, protože kontrolní hlášení bylo prohlášeno za neplatné a znovu bylo zasláno až po vyžádání. Kdyby jsme kontrolní hlášení podali až 26., byla by pokuta 1000. Dle FÚ musí být potvrzení v papírové podobě klasifikováno stejně, jako elektronické podání, tj. buď oboje včas, případně oboje pozdě.