To myslíte vážně? Skoro zadarmo? Ti marketinoví a propagační teoretici asi v životě neviděli lokální "byznys". Stoprocentně ne mimo Prahu. Co byste chytráci doporučili malému lihovaru v jižních Čechách? S ROČNÍM rozpočtem na propagaci do 100 tisíc. Networking nebo business snídaně? Hlavně nesoupeřit kvantitou s velkými. Takové odborné doporučení nemůžete myslet vážně? Ale hlavně zodpovědně ke společnosti...
Nepoužitelný článek sloužící k prezentaci "odborníků" Škoda, titulek zněl slibně...
Nemyslim si ze by to byl az takovy nesmysl. Kontakty jsou dulezite pokud je majitel firmy bez kontaktu tak prakticky nema firmu Je dulezite mit dostatek kontaktu a umet oslovovat spravne lidi.
Ja mam malou stavebni firmu mam sice webstaranku ale neni na google nebo neco podobneho a musim priznat ze nemam moc casu na updatovani a upravy takze vlastne ani nefunguje. Nemam ani reklamu na dodavce, ale mam dost kontaktu kterym, kdyz potrebuji zavolam tak vzdycky neco sezenu i kdyz to moc nepotrebuji. Hlavni zdroj je retezec zakazniku kteri kdyz potrebuji povesit treba jen policky tak to udelam protoze nektere firmy si reknou, ze je to mini prace a protoze samotni zakaznici maji problem sehnat nekoho na tyhle mini prace tak ja to udelam ale vysvtlim jim ze to je laskavost a ze to delam pouze pro ne protoze vim ze me doporuci ci doporucili dal.
Dalsi zdroj je website, kde sousedi komunikuji: doporucuji ruzne veci, firmy, problemy v sousedstvi atd. tam me doporucila jedna zakaznice a momentalne mam praci na pul roku pokud vyjde jen polovina praci. Navic kazdy den novy telefonat. Toto vse je zatim zmineno vsechno v clanku. Zadarmo a skoro bez prace.
Z clanku si staci vybrat pouze zpravnou cestu ci zpusob pro urcity business a prizpusobit vlastnim moznostem.
Naprosto s tim souhlasim.