Názor k článku 5 věcí, které podstatně snižují důvěru vašeho e-shopu od jezevec - dobírku si ale málokdo volí proto, aby ho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2017 23:07

    jezevec (neregistrovaný)

    dobírku si ale málokdo volí proto, aby ho před něčím chránila. dobírku si volí zákazníci proto, že ho čeští dodavatelé vycvičili - že pokud se mu sejdou dvě objednávky a má jen jeden produkt, zboží na dobírku je odesíláno ihned, ale ten kdo zaplatil předem si hezky počká na nové naskladnění.
    sice mně dobírka již několikráte uchránila od převzetí zboží, kde v bedně cinkaly střepy či kapal z ní obsah, obal byl hrubě poškozen, či celá zásilka zjevně neodpovídala očekávanému produktu, například mi poslali něco úplně jiného. kdybych zaplatil kartou předem, mohu sice zásilku odmítnout převzít, ale pak musím projít reklamačním procesem, žádat vrácení peněz (a věřit že je dostanu), a nebo čekat na výměnu a nové zboží (přičemž odesilatel vždy "čeká na posouzení" až mu ta kaše dojde zpátky, a pak teprve začne organizovat novou zásilku). takže dobírka v mnohých případech efektivně ochrání, není to ovšem její primární užitečnost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).