Názor k článku 5 věcí, které podstatně snižují důvěru vašeho e-shopu od Dan - Vzhledem k tomu že některé eshopy lžou o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2017 23:27

    Dan (neregistrovaný)

    Vzhledem k tomu že některé eshopy lžou o skladové dostupnosti a "skladem" u nich znamená "teprve mi kontejner se zbožím vyložili v německu z nákladní lodi" nebo u některých malých shopů když majitel onemocní, jediný zaměstnanec má dovolenou a expedice všech objednávek se o týden pozdrží, tak pokud jsem měl v plánu platit dobírkou tak je velice snadné si objednat u konkurence s normálními dodacími lhůtami.
    Stejná situace je u shopů které nenabízí rozumnou možnost dopravy a skutečnost zda se doručení povede je spíš sázka do loterie, jeden shop u balíku na 10kg umožňoval přepravu pouze GLS, která nebyla schopna balík doručit...

    Dobírka má vzhledem ke spolehlivosti některých českých shopů a přepravních služeb smysl, přestože osobně radši platím kartou online u vyzkoušených obchodů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).