Názor k článku 5 věcí, které podstatně snižují důvěru vašeho e-shopu od kp - eshop Je nákup limitován minimálním objemem? Je možné osobní převzetí? Je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2017 8:44

    kp (neregistrovaný)

    eshop
    Je nákup limitován minimálním objemem?
    Je možné osobní převzetí?
    Je zpoplatněno?
    Jsou ceny v prodejně identické s cenou na stránkách?
    (Ideální by bylo uvádět ceny obě, protože u drobnějších nákupů a identické ceně, nebo při minimálním rozdílu zákazník dojede přímo na prodejnu, uvidí ještě něco dalšího a koupí to.)
    Těžko se hledají, nebo jsou i nedohledatelné následující informace.
    Je možné vyzvednutí a kontrola zboží možná v kamenné prodejně, která přinejmenším sortimentem odpovídá charakteru výrobku?
    (Vyzvedávání televizoru v prodejně tabáku je sice možné, ale kolik zákazníků si jej skutečně vybere?)
    Přímo v hlavičce, ať už na úvodní stránce, nebo u vyhledaného produktu musí být obsaženy základní informace, které většina skrývá jednou pod kontakty, jindy pod o nás, někdo v dopravě, další v obchodních podmínkách. Mnohdy jsou tyto informace podstatné pro to aby si zákazník řekl ano tento eshop je pro mne vhodný, rozesety snad po všech zmíněných možnostech. Před nástupem mobilních sítí bylo možné leccos odvodit z telefonního čísla. To nyní chybí. Je li osobní odběr situován do Horní-Dolní, je zapotřebí uvádět okres. Jméno nejbližších zastávek vlaku a autobusu je pro některé zákazníky důležitým stimulem.
    Potencionální zákazník věnuje k získání těchto informací pouze desetiny vteřiny, pouze jde li na jeho straně o velmi vážný zájem spojený s vyšším finančním nákladem i minuty, popřípadě desítky minut. A mezi tím hledáním odchází většina z nich jinam!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).