Mám e-shop, a taky jsem přistoupila jen na platbu předem - protože zákazníci zboží nepřebrali, nebo si to rozmysleli. A mít ztrátu 90 Kč na jednom balíku není sranda (nehledě k tomu, že ceny za dopravu stále stoupají a já se snažím držet ceny stejné; k tomu mýtné a palivové příplatky; ceny za balicí materiál taky neúčtuji jako jinde). Pokud už klienta znám, dobírku povolím. Jinak sorry. I teď je praxe, že i když klientovi vystavím zálohovou fakturu s termínem splatnosti, tak ji není ani schopen uhradit včas - platební morálkaje tady stále bídná. Jelikož prodávám potraviny, tak nejsem ochotna čekat, až si někdo vzpomene na zaplacení. Buď zboží chce, anebo nechce. A jak už někdo uvedl, když budu svině, tak místo zboží na dobírku pošlu cokoliv neužitečného. A ti komu se to nelíbí, mohou zkusit mít e-shop a jsem zvědavá, jak budou reagovat, až se jim za měsíc nabalí několik nepřevzatých zásilek a dopravné na krku ve vlastní režii.