Já měl zákazníky, kteří se i do telefonu dušovali, že v pohodě, ať tu dobírku pošlu, že si ji určitě vyzvednou. Po 14 dnech na poště nic, telefon neberou, pokud ano, maximálně výmluvy, že už to nechtějí, nemají peníze, nebo ať to pošlu znovu. To jsem udělal jen jednou, vrátilo se to znovu a pořád stejná písnička. Po prvním roce podnikání s e-shopem jsem zjistil, že zboží vožené na zakázku, které mi zůstalo skladem, smazalo celý roční zisk. Co s tím? Prodat pod cenou? Spálit na zahradě? Tak jsem dobírku zrušil, zákazníkům vysvětlil, že díky ní mají levnější zboží, protože nedoplácí na vyčůránky co nepřebírají zásilky a byl klid. Možná někdo odpadl, ale já nemusím řešit co se zbožím a dělat ze sebe blbečka. Pokud bude existovat něco jako institut ověřeného zákazníka, klidně ji pro ně zavedu znovu, do té doby si musí platit předem a ať poděkují těm vychytralým, klidně jim pošlu seznam i s adresama :-)