Co tak páni matadoři přemýšlet o příčině proč se vám zákazník vztekl? Pokud vyloučíte primitiva a nebo zákazníka, který se již nasr*aný narodil, tak pak je vždy objektivní důvod, proč zákazník chytl nerva. Důvod tu vždycky je a nic nemění na tom, že reakce je sice nepřiměřená, ale v základu důvodná.
Prozradím vám jedno malé tajemství. Tak jak tu popisujete své postupy, tak všechny do jednoho bezpečně vyvolají v zákazníku pocit, že s ním zacházíte jak s debilem a máte ho za blbce. A nebo nechcete jak váš kolega konstatoval, který má zároveň zcestné uvažování jestli je zákazník nebezpečný a pak se něco bude řešit. Kdy je nebezpečný? Teď, za rok, za 30 let? A co tak jeho známí, děti, a vůbec náhoda je blbec s kým může dojít do styku a referovat, případně ovlivnit.
Totiž jsou to jeho peníze, které vy chcete.