Názor k článku 6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem od x x - Co tak páni matadoři přemýšlet o příčině proč...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2014 12:44

    x x (neregistrovaný)

    Co tak páni matadoři přemýšlet o příčině proč se vám zákazník vztekl? Pokud vyloučíte primitiva a nebo zákazníka, který se již nasr*aný narodil, tak pak je vždy objektivní důvod, proč zákazník chytl nerva. Důvod tu vždycky je a nic nemění na tom, že reakce je sice nepřiměřená, ale v základu důvodná.
    Prozradím vám jedno malé tajemství. Tak jak tu popisujete své postupy, tak všechny do jednoho bezpečně vyvolají v zákazníku pocit, že s ním zacházíte jak s debilem a máte ho za blbce. A nebo nechcete jak váš kolega konstatoval, který má zároveň zcestné uvažování jestli je zákazník nebezpečný a pak se něco bude řešit. Kdy je nebezpečný? Teď, za rok, za 30 let? A co tak jeho známí, děti, a vůbec náhoda je blbec s kým může dojít do styku a referovat, případně ovlivnit.
    Totiž jsou to jeho peníze, které vy chcete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).