65 miliónů korun ročně v účtenkové loterii, kterou Babiš nazval Účtenkovkou

8. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Účtenkovka, tak to bude nová národní loterie, ve které budou moci zákazníci vyhrát v souhrnu až 65 milionů korun ročně.

Nová účtenková loterie odstartuje už do půl roku a má zefektivnit systém elektronické evidence tržeb.

Loterie bude vyplácet až 65 milionů korun ročně

Ročně budeme rozdělovat peněžité i věcné výhry ve výši 65 milionů korun. Počet výher se tak bude pohybovat od 20 do 30 tisíc měsíčně. Hodnota prvních pěti výher bude v rozmezí od 100 000 do 1 milionu korun, včetně věcné výhry automobilu, komentuje Účtenkovku náměstkyně ministra financí Alena Schillerová. Podle ní bude losování probíhat každý měsíc, vždy 15. kalendářní den, a to z účtenek vydaných za předem stanovené období.

Čtěte více: Proinvestované náklady na #EET zatím činí přibližně 52 milionů, říká Schillerová

Pro registraci účtenek bude sloužit web i mobilní aplikace

Do národní loterie se bude moci přihlásit pomocí EET účtenky každý zákazník, a to buď přes webové rozhraní, anebo pomocí mobilní aplikace. V souvislosti s tím vyhlásilo ministerstvo financí veřejnou zakázku. Jejím předmětem není žádný IT systém na klíč, ale zajištění souboru služeb, které jsou s realizací účtenkové loterie spojené. Vítěz výběrového řízení bude pro ministerstvo financí zajišťovat registraci hráčů, registraci a příjem účtenek, losování a výplatu výher a zákaznickou podporu. Součástí poskytované služby je i vytvoření a údržba webových stránek a mobilní aplikace pro hráče, doplnila Schillerová.

Veřejná zakázka je vyhlášena v otevřeném zadávacím řízení. Do veřejné zakázky se může přihlásit uchazeč, jehož roční obrat dosahoval za každé ze tří bezprostředně předcházejících účetních období minimálně 10 000 000 Kč a který v posledních 3 letech prováděl službu obdobného charakteru, které se účastnilo více než 15 000 hráčů.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).