Názory k článku 7 častých chyb, které e-shopy dělají v souvislosti s Vánocemi

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2014 0:17

    jezevec (neregistrovaný)

    možná by pan Petr Vaněk, Key Account Manager agentury Dobrý web - mohl ještě doplnit odstavec, co udělat po 25.12. s naskladněným zbožím, které se neprodalo? nebo je to spíš agentura dobrý den?

  • 11. 11. 2014 11:27

    Shadow (neregistrovaný)

    Historie prodejů Vám dozajista pomůže odhadnout, jak velkou zásobu zboží budete potřebovat, případně mohu doporučit - sjednejte si s dodavatelem možnost vrácení neprodaných zásob. Málokteré zboží je prodejné jen na Vánoce, tedy by s tím neměl mít ten, či onen ddoavatel potíž.

    Lépe někdy dát nějakou korunu navíc za odvoz neprodaného zboží, než zbytečně mít peníze ve zboží.

  • 11. 11. 2014 14:05

    Petr (neregistrovaný)

    Tak to jsou laciný kecy! Zase jeden odborník, co přečetl knížku a praxe žádná!!! Takových je a bude, ale ve výsledku ví ho..o. Zkuste mít neprodáno 90 % zboží, a pak jej třeba poslat zpět dodavateli do zahraničí. Jednak zaplatíte obrovské peníze za poslání do zahraničí a za druhé, když to uděláte vícekrát, Vám nic již neprodají. I dodavatelé chtějí prodat a mají zbytečné skladové zásoby a snaží se prodat téměř za každou cenu.

    Každý obchod a sortiment je jiný. Já ve svém prodám např. pouzdra a fólie pro mobily, pokud jej neprodám do měsíce, je jsou dále neprodejné. Mobilů je tolik a mění se každý den. Často se nedají prodat ani pod nákupní cenou. A abych neuvedl třeba jen pouzdra, tak je problém i vrátit dodavateli třeba baterii do notebooku, nerozbalenou, nepoužitou. Remcají tolik, že se je nevyplatí ani prodávat a brát na sklad! Můžete říct, tak od nich neberte, tak pak od českých dodavatelů neberte nic! Myslím to vážné. Čeští dodavatelé neradi berou neprodané zboží zpět!

  • 13. 11. 2014 14:10

    Shadow (neregistrovaný)

    Naprosto souhlasím, jsou segmenty, které žene dopředu "módní" trend, a vše, co s ním souvisí, velmi rychle zastará. Mobily a IT jsou krásným příkladem. Nicméně, v prvním příspěvku jste napsal vcelku málo o tom, v čem podnikáte a z vody se vaří blbě.

    On je ten můj popis vcelku jednoduchý, že? Nakupuj tam, kde ti vyjdou vstříc a včas likviduj zásoby.

    Po 10 letech praxe jsem ale přišel na to, že pokud si z toho nechci hodit mašli, buď si to zařídím tak, jak to potřebuji mít, nebo se na podnikání můžu vybodnout. A já to chci jednoduché. Nakupuju tam, kde mi vyjdou vstříc. (Pro představu, zabývám se bateriemi.)

    Jestli se chcete na tohle téma bavit, a třeba přijít společnýma silama na něco použitelného, kontaktujte mne na mailu melichar.p@gma­il.com

    Rozumnému dialogu se nebráním. Jste-li rozumný diskutér, pište.

  • 11. 11. 2014 7:50

    Ruda (neregistrovaný)

    Tenhle clanek tu mohl byt pred mesicem. Tahle uz stejne nema smysl chtit po tech agenturach ala cognito nebo dobry web, aby pomohly s kampani.

    S temi skladovymi zasobami je to ovsem vazne sporne. 90 % shopu preprodava velkosklady, tzn. fyzicky nedrzi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).