Názor k článku 7 častých chyb, které e-shopy dělají v souvislosti s Vánocemi od Petr - Tak to jsou laciný kecy! Zase jeden odborník,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2014 14:05

    Petr (neregistrovaný)

    Tak to jsou laciný kecy! Zase jeden odborník, co přečetl knížku a praxe žádná!!! Takových je a bude, ale ve výsledku ví ho..o. Zkuste mít neprodáno 90 % zboží, a pak jej třeba poslat zpět dodavateli do zahraničí. Jednak zaplatíte obrovské peníze za poslání do zahraničí a za druhé, když to uděláte vícekrát, Vám nic již neprodají. I dodavatelé chtějí prodat a mají zbytečné skladové zásoby a snaží se prodat téměř za každou cenu.

    Každý obchod a sortiment je jiný. Já ve svém prodám např. pouzdra a fólie pro mobily, pokud jej neprodám do měsíce, je jsou dále neprodejné. Mobilů je tolik a mění se každý den. Často se nedají prodat ani pod nákupní cenou. A abych neuvedl třeba jen pouzdra, tak je problém i vrátit dodavateli třeba baterii do notebooku, nerozbalenou, nepoužitou. Remcají tolik, že se je nevyplatí ani prodávat a brát na sklad! Můžete říct, tak od nich neberte, tak pak od českých dodavatelů neberte nic! Myslím to vážné. Čeští dodavatelé neradi berou neprodané zboží zpět!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).