Názory k článku 7 drobností, kterými v e-shopu usnadníte zákazníkům nákup z mobilu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 10. 2015 10:15

    wor (neregistrovaný)

    Něco z toho může mít vliv. Nejdůležitější je ale si prvního nakupujícího zákazníka udržet. Když mu zboží dodáte špatně a ve špatnou dobu nejlépe max. 1. den po objednání, nedáte mu dostatek informací o produktu, znechutíte mu brouzdání ve vašem e-shopu nějako stupidní banalitou, něco slíbíte a nedodržíte, dodáte zboží rozbalené, vylákáte e-mail a budete ho každý den opruzovat deseti mejly jako na czc.cz apod. automaticky byl první a zároveň poslední.
    Asi by bylo výhodné přijít s něčím novým co ostatní nemají. Lákat na nějaké fiktivní slevy může dnes už snad jen hlupák. Alza na mě tehdy zapůsobila bezproblémovým odebráním nechtěného zboží.
    Telefon měl slabý modem tak jsem ho vrátil. V alze se neptaly proč ho vracím. Odebraly, vyplatily peníze. Nechápu proč je to ještě dnes takový problém pro ostatních 90% prodejců

  • 2. 10. 2015 11:33

    P2010 (neregistrovaný)

    Alza pochopila i jinou vec, ktera se tyka nakupu z PC. Narozdil od hloupe mody designu webu s pevnou sirkou, ktera je zvlaste v dobe 16:9 monitoru naprosto nesmyslna, nabizi prizpusobeni vzhledu aktualni sirce okna prohlizece.

    Mimochodem Amazon dodnes stale pouziva design, ktery se zcela automaticky prizpusobuje sirce okna prohlizece. Ze by byl nemoderni :-)

    Jinak i sebelepsi prizpusobeni webu nevyresi problem, kdy oznaceni "skladem" znamena neco uplne jineho. A to je problem mnoha mensich eshopu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).