Něco z toho může mít vliv. Nejdůležitější je ale si prvního nakupujícího zákazníka udržet. Když mu zboží dodáte špatně a ve špatnou dobu nejlépe max. 1. den po objednání, nedáte mu dostatek informací o produktu, znechutíte mu brouzdání ve vašem e-shopu nějako stupidní banalitou, něco slíbíte a nedodržíte, dodáte zboží rozbalené, vylákáte e-mail a budete ho každý den opruzovat deseti mejly jako na czc.cz apod. automaticky byl první a zároveň poslední.
Asi by bylo výhodné přijít s něčím novým co ostatní nemají. Lákat na nějaké fiktivní slevy může dnes už snad jen hlupák. Alza na mě tehdy zapůsobila bezproblémovým odebráním nechtěného zboží.
Telefon měl slabý modem tak jsem ho vrátil. V alze se neptaly proč ho vracím. Odebraly, vyplatily peníze. Nechápu proč je to ještě dnes takový problém pro ostatních 90% prodejců