"musejí pro studenta vyčlenit pracovní dohled (kouče), tedy zaměstnance, který pak svou běžnou pracovní agendu neplní na 100 %"
Jak můžete profesi kouče srovnávat s dohledem zkušenějšího zaměstnance na nezkušeného. V tomto případě jde o dohled, max. s možností mentoringu. V žádném případě se nejedná o přidělení kouče.
zde se nejedná o žádné srovnávání. Rozdíl mezi koučem a mentorem si plně uvědomuji, ostatně pozice kouče je popisována v článku níže. V tomto ohledu jsem se snažil poukázat na nedostatky ze strany zaměstnavatelů, cílem v tomto bodu nebylo vysvětlování pojmosloví. Text proto poupravím, aby to i ostatní čtenáře nemátlo.
pokud student pro firmu pracuje více než 150 hodin ročně, stává se pro firmu ekonomicky neefektivní pracovní sílou, protože nemá dostatek pracovních zkušeností
Nemá tam být, že je ekonomicky neefektivní protože je nutno za něj platit zdravotní a sociální? Protože matematicky to jinak vychází tak, že čím víc pracuje, tím méně zkušeností má...