Naštve i to, když je výrobek uveden na stránkách s informaci "vyprodáno" nebo "zboží je nedostupné". Setkal jsem se i s variantou, že bylo zboží v nabídce bez této informace, ale po odeslání objednávky nic nedošlo. Když jsem po 14 dnech kontaktoval provozovatele e-shopu, jednoduše sdělil, že zboží už nemají.
chachá, body 1, 2, 4, 6 a 7 jsou přesně důvody, proč jsem skončil s Mironetem. objednal jsem 320GB PATA (největší co zařízení umělo) disky do RAIDu, psali že jich mají na skladě 10+. potřeboval jsem jich 8. objednáno, zaplaceno. 14 dní se psalo "na cestě", pak že ve skladu v Příbrami, pak že nejsou. pak naskočilo "přijďte si pro objednávku", a když jsem do Holešovic dorazil, tak je neměli vůbec. po dalších 14ti dnech poslali SMSku, že už si pro ně můžu fakt přijít, a nejenže byly úplně jiné než objednané, ale stejné byly z těch osmi TŘI. o praktikách jejich servisu se rozepisovat ani nebudu, na tohle téma už bylo napsáno víc než je zdrávo a můj žaludek snese.
1. nemoznost dopravy s ulozenim na poste ci podobny zpusob (Ulozenka atd.)
2. vyzadovani zadani telefonniho cisla pri registraci
A pak samozrejme ze slovo "skladem" neznamena jeho puvodni vyznam. Proto me nezajima garazovy eshop co ma danou polozku sice o 10 Kc levnejsi, ale ve skutecnosti ji nema. Proto i nadale jen velke eshopy.
Nenavštěvuji e-shopy kteří mají termín dodání větší jak 12-16 hodin.
Dodávají zboží v rozbalené orig. krabici a ještě vám při nepřevzetí drze řeknou: "a jako kam by jsme jako měli podle vás vložit dodák (fakturu)?" Rozuměj: "je to vrácené a použité zboží ale ty jsi hňup kterýmu to vadit nebude.
Dále většinou ignoruji e-shopy kteří stále mají v nabídce druh dopravy Česká pošta !!!
Dále mě dokáže totálně vytočit de-il (zákazník) primárně elektronického e-shopu, který ve frontě na převzetí přede mnou přebírá padesát balení dětských plen.
Frajere. Co mi nadáváš? Mně se dvakrát stalo, že jsme s manželkou byli dost daleko od domova a zazvonil mi mobil, kurýr mi oznamoval, že se u mne za chvíli zastaví se objednaným zbožím (předtím mi samozřejmě nikdo nevolal, kdy tak to zboží mám čekat). Naštěstí byl doma bratr, se kterým jsem se mohl dohodnout, aby zboží převzal a zaplatil. Takže já jednoznačně dávám přednost tomu, že pokud nebudu doma, aby mi zásilku uložili na místní poště dokud nebudu mít čas si ji vyzvednout.