Názor k článku 7 věcí, kterými zákazníka vytočíte natolik, že se ve vašem e-shopu již neukáže od wor - Nenavštěvuji e-shopy kteří mají termín dodání větší jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2016 21:56

    wor (neregistrovaný)

    Nenavštěvuji e-shopy kteří mají termín dodání větší jak 12-16 hodin.

    Dodávají zboží v rozbalené orig. krabici a ještě vám při nepřevzetí drze řeknou: "a jako kam by jsme jako měli podle vás vložit dodák (fakturu)?" Rozuměj: "je to vrácené a použité zboží ale ty jsi hňup kterýmu to vadit nebude.

    Dále většinou ignoruji e-shopy kteří stále mají v nabídce druh dopravy Česká pošta !!!

    Dále mě dokáže totálně vytočit de-il (zákazník) primárně elektronického e-shopu, který ve frontě na převzetí přede mnou přebírá padesát balení dětských plen.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).