Názor k článku 7 věcí, kterými zákazníka vytočíte natolik, že se ve vašem e-shopu již neukáže od Yarda - Frajere. Co mi nadáváš? Mně se dvakrát stalo,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 5. 2016 7:04

    Yarda (neregistrovaný)

    Frajere. Co mi nadáváš? Mně se dvakrát stalo, že jsme s manželkou byli dost daleko od domova a zazvonil mi mobil, kurýr mi oznamoval, že se u mne za chvíli zastaví se objednaným zbožím (předtím mi samozřejmě nikdo nevolal, kdy tak to zboží mám čekat). Naštěstí byl doma bratr, se kterým jsem se mohl dohodnout, aby zboží převzal a zaplatil. Takže já jednoznačně dávám přednost tomu, že pokud nebudu doma, aby mi zásilku uložili na místní poště dokud nebudu mít čas si ji vyzvednout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).