Vlákno názorů k článku 7 věcí, kterými zákazníka vytočíte natolik, že se ve vašem e-shopu již neukáže od Jindra - Naštve i to, když je výrobek uveden na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2016 7:01

    Jindra (neregistrovaný)

    Naštve i to, když je výrobek uveden na stránkách s informaci "vyprodáno" nebo "zboží je nedostupné". Setkal jsem se i s variantou, že bylo zboží v nabídce bez této informace, ale po odeslání objednávky nic nedošlo. Když jsem po 14 dnech kontaktoval provozovatele e-shopu, jednoduše sdělil, že zboží už nemají.

  • 5. 5. 2016 9:25

    Luk (neregistrovaný)

    Horší varianta je, když je tam uvedeno "na cestě" a týden po objednání se člověk dozví, že zboží už nebude (ale e-shop ho stejným způsobem inzeruje ještě za dva měsíce).

  • 27. 4. 2017 10:54

    MasoxCZ (neregistrovaný)

    chachá, body 1, 2, 4, 6 a 7 jsou přesně důvody, proč jsem skončil s Mironetem. objednal jsem 320GB PATA (největší co zařízení umělo) disky do RAIDu, psali že jich mají na skladě 10+. potřeboval jsem jich 8. objednáno, zaplaceno. 14 dní se psalo "na cestě", pak že ve skladu v Příbrami, pak že nejsou. pak naskočilo "přijďte si pro objednávku", a když jsem do Holešovic dorazil, tak je neměli vůbec. po dalších 14ti dnech poslali SMSku, že už si pro ně můžu fakt přijít, a nejenže byly úplně jiné než objednané, ale stejné byly z těch osmi TŘI. o praktikách jejich servisu se rozepisovat ani nebudu, na tohle téma už bylo napsáno víc než je zdrávo a můj žaludek snese.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).