Vlákno názorů k článku 7 věcí, kterými zákazníka vytočíte natolik, že se ve vašem e-shopu již neukáže od wor - Nenavštěvuji e-shopy kteří mají termín dodání větší jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2016 21:56

    wor (neregistrovaný)

    Nenavštěvuji e-shopy kteří mají termín dodání větší jak 12-16 hodin.

    Dodávají zboží v rozbalené orig. krabici a ještě vám při nepřevzetí drze řeknou: "a jako kam by jsme jako měli podle vás vložit dodák (fakturu)?" Rozuměj: "je to vrácené a použité zboží ale ty jsi hňup kterýmu to vadit nebude.

    Dále většinou ignoruji e-shopy kteří stále mají v nabídce druh dopravy Česká pošta !!!

    Dále mě dokáže totálně vytočit de-il (zákazník) primárně elektronického e-shopu, který ve frontě na převzetí přede mnou přebírá padesát balení dětských plen.

  • 8. 5. 2016 7:04

    Yarda (neregistrovaný)

    Frajere. Co mi nadáváš? Mně se dvakrát stalo, že jsme s manželkou byli dost daleko od domova a zazvonil mi mobil, kurýr mi oznamoval, že se u mne za chvíli zastaví se objednaným zbožím (předtím mi samozřejmě nikdo nevolal, kdy tak to zboží mám čekat). Naštěstí byl doma bratr, se kterým jsem se mohl dohodnout, aby zboží převzal a zaplatil. Takže já jednoznačně dávám přednost tomu, že pokud nebudu doma, aby mi zásilku uložili na místní poště dokud nebudu mít čas si ji vyzvednout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).