AAA AUTO plánuje letos otevřít tzv. baby-bazary ve městech do 100.000 obyvatel

10. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Uplynulý rok 2007 byl pro společnost AAA AUTO úspěšný. Stal se podle společnosti vyvrcholením dosavadních aktivit v počtu prodaných vozů, dosažených ekonomických výsledků a otevírání nových poboček od doby, kdy v roce 1992 zakladatel a dnes většinový majitel AAA AUTO Anthony James Denny začal v Praze podnikat.

V pěti zemích střední Evropy (ČR, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Rumunsko) potvrdila skupina v roce 2007 vedoucí pozici v obchodu s ojetými vozy, když se letos počet poboček meziročně bezmála zdvojnásobil na 45. V nich si v roce 2007 zákazníci zakoupili přes 80 000 vozů. Loňský obrat 348 milionů eur skupina překročila už za devět měsíců 2007, kdy celkové tržby činily 350 milionů eur.

Pro rok 2008 plánuje skupina AAA AUTO zintenzivnění prodeje díky letošnímu skokovému růstu počtu poboček. V souvislosti s očekávaným růstem zájmu zákazníků po ojetých automobilech chce skupina AAA AUTO otevřít tzv. baby-bazary v městech do 100.000 obyvatel. V reakci na růst zákaznické poptávky po mladších, technicky vyspělejších a dražších vozech skupina navíc plánuje v létě 2008 otevřít svou prémiovou značku, pod kterou bude prodávat zánovní a kvalitní vozy do dvou let stáří. Pokud budou výhodné rámcové podmínky, AAA AUTO zamýšlí v létě 2008 otevřít své první autocentrum v Rusku. Skupina současně analyzuje další obchodní příležitosti ve východní Evropě a na Balkáně.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).