Přestože se zákon o evidenci tržeb ještě ani nedostal na projednání ve třetím čtení, ministerstvo financí vypsalo před několika dny veřejnou zakázku k elektronické evidenci tržeb (EET). Její hodnota je 3,3 milionu a vítěz má zajisti kreativní řešení a produkční zajištění kampaně k EET.
Čtěte také: Poslanci opozice spustili obstrukce kvůli #EET, sněmovnu kompletně zablokovali
Za zajištění kampaně 3,3 milionu korun
Opozici se minulý podařilo obstrukcemi zablokovat schůzi sněmovny a zákon o evidenci tržeb se tak nedostal na projednání. Ministerstvo financí ale nehodlá marnit čas a před pár dny vyhlásilo veřejnou zakázku, jejímž předmětem plnění je jak zajištění kreativního řešení informační kampaně směřující k prezentaci projektu elektronické evidence tržeb zahrnující kreativní návrhy v oblasti reklamy, marketingu a komunikace, tak i výroba a produkce kreativních výstupů pro informační kampaň.
Obsahem plnění má být vymyšlení televizních, internetových a rozhlasových spotů a internetové bannerové reklamy pro reklamní formáty fullbanner a square. Poskytovatel bude muset rovněž předložit návrh printové reklamy. Podmínkou také je, aby vítěz zakázky zajistil výrobu a produkci kreativních výstupů vycházejících z kreativních návrhů. Podobnou zakázku vypsala finanční správa již v červenci, nakonec ale došlo k jejímu zrušení.
Čtěte také: Vydělejte si. Finanční správa vypsala zakázku na kreativní kampaň pro #EET
Pokud EET neprojde do konce roku 2016, půjde od smlouvy odstoupit
Předpokládaná hodnota zakázky činí 3,3 milionu korun bez DPH. Zakázka je vypsána ve zjednodušeném podlimitním řízení. Termín pro podání nabídek vyprší 29. ledna 2016. V návrhu smlouvy se uvádí, že nenabude-li zákon o evidenci tržeb platnosti nejpozději do 31.12.2016 jsou smluvní strany oprávněny od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy musí být písemné, jinak je neplatné.