Agentura Dobrý web, poskytovatel poradenských služeb v oblasti internetového marketingu a webu, pořadatel konferencí, seminářů a školení a tvůrce odborných analýz, se právně oddělila od firmy Internet Info a stala se tak samostatnou společností na českém internetovém trhu.
Společnost Internet Info, významný hráč na české internetové scéně s dlouholetou tradicí, doposud vedla projekty, které lze zařadit do tří samostatných oblastí, a to projekty internetového vydavatelství, pořádání odborných konferencí a poskytování služeb internetového marketingu. Právě třetí z těchto oblastí, reprezentovaná agenturou Dobrý web, zaznamenala zásadní změnu.
Dobrý web v roce 2003 vznikl v rámci společnosti Internet Info jako konzultační a poradenská agentura pro optimalizaci webu a internetového marketingu. Svou činnost zaměřuje především na SEO, použitelnost webu, PPC kampaně, webovou analytiku a další aspekty úspěšné webové prezentace. Z důvodu specializace činností obou subjektů se nyní Dobrý web stal samostatnou společností s ručením omezeným.
Právní oddělení a osamostatnění agentury Dobrý web umožní plné soustředění obou společností na to, co je jim vlastní, a zároveň přispěje k větší transparentnosti komunikace jednotlivých značek,
vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. Tento krok však neznamená, že by se cokoliv změnilo na dosavadní úzké spolupráci, která bude pokračovat i v budoucnu. Vedle majetkového propojení ostatně obě společnosti nadále sídlí ve stejných prostorách,
dodává Marek Antoš, ředitel Internet Info.
Hlavní činností konzultační agentury Dobrý web bude i nadále poradenství v oblasti tvorby uživatelsky přívětivých webových stránek, analýzy úspěšnosti a efektivity webů, organizace široké škály odborných školení či konferencí, vydávání srovnávacích studií trhu, sledování nových trendů v podnikání na internetu a v internetovém marketingu a v neposlední řadě pořádání projektu WebTop100. Internet Info nadále zůstává většinovým vlastníkem společnosti Dobrý web.