Ale on má pravdu, ozkoušeno. Občas se na to zboží v akci koukám a opravdu se stává, že v každém regálu má cenu jinou.
Navíc pokud víte, že se to stává, tak vám to nevadí, ne? Mně se to stává tak jednou do měsíce. Všimnu si že nesedí cena, zavolám si manažera, dojdeme k regálu, omluví se, vrátí mi rozdíl ceny.
Jestli je to od nich úmysl nevím. Soudím spíš lemplovství. Jestli tím dokáží na někom vydělat, tak to bude na lidech, co si nekontrolují účtenky, případně na lidech, co neví, že mají právo požadovat zboží za cenu na cenovce. V Albertu s tím problém nebyl ještě nikdy, vždy mi rozdíl ceny vyplatili. Ale je pravda, že by bylo pohodlnější, kdybych tu účtenku číst nemusel. Jenže musím, ony se jim daří totiž i chyby typu že vám místo dvou kusů namarkují 22 kusů. Takže číst to musím tak jako tak.
No ono je to asi "fakt" "baví" naštvat si zákazníky, aby máslo se špatnou cenovkou 30 v "akci" prodali za 35 vydělali o 5tikorunu víc když ho stejnak nakupujou za 20,- . Fakt je to pro ně terno vydělat 5 kačku navíc a odradit zákazníka dvouma špatně naceněnejma položkama s košíkem nákupu za 3500,-. Musí se jim to hrozně vyplácet řešit stížnosti zákazníků našpatné cenovky vracet jim peníze a platit k tomu potřebný perzonál... Prostě většinou jde jen o chybu, ty ceny se mění každej druhej den a myslet si že vždy bude 100% cenovek správně vyměněno je hodně naivní... Hlavně jak už tu někdo psal stane se i že vám naúčtují cenu nižší to sia le NIKDO nestěžuje nikdo nejde na informace rozdíl doplatit každej to bere tak že přeci je správně nižší cena a platí ta v "systému".... :D
Slev je hodne a brigadnici spatne meni cenovky. Docela casto cenovky uplne chybi, nebo je zbozi ve spatnem regalu a cenovka neodpovida.
Co mi docela vadi je, ze mnoho supermarketu nema v obchode samoobsluzny scaner caroveho kodu na kontrolu ceny (treba Kaufland), pripadne jej maji, ale je rozbity (Billa, Albert).
Co se tyka oznacovani cen, ted je trend nahrazovat papirove cenovky elektronickymi displeji (eInk nebo jen LCD), ale to se mi moc nelibi, cena je hur citelna. Ve Svycarsku jsem uz pred lety navstivil supermarket, ktery mel jen elektronicke cenovky, v CZ lze modernejsi elektronicke cenovky videt treba v nekterych prodejnach Datart. Vubec nepochybuji o tom, ze elektronicke cenovky jsou pro obchodnika vyhodne, protoze umoznuji mnohem pruzneji carovat s cenami (a treba se i vyhnout pokutam), ale jako zakaznikovi se mi to nelibi, ty displeje jsou spatne citelne; papir je papir... Osobne by jsem preferoval vice samoobsluznych terminalu na kontrolu ceny pomoci caroveho kodu.
Tesco to dela uplne bezne. Namarkuji klidne i 2x vic. Asi pred tremi lety napsal mail na COI, ktera odpovedela neco ve smyslu, ze s tim nemuze nic delat. Asi ctyrikrat jsem jim nechal nakup na kase, sice drzkovali, ze to mam odnest zpatky, ale na to jsem reagoval tim, ze mi ho maji prodat za cenu, ktera je napsana na regale a jediny duvod, proc prave ted nevolam policii, aby to zaprotokolovala pro COI je, ze nemam cas se tim zabyvat. Pak uz byli zticha.
Jenomze kdo mi zaplati to, ze se tim zabyvam, ze? Takze jsem pokazde te veci ve sleve vzal vic, nez minule. Treba 80kg cukru ve sleve. Pri zavarovani by se pouzilo, ale zustalo jim na kase. Parkrat to vyslo, takze mi sleva castecne zaplatila opruz s hlidanim a s nakupy, kdy to nevyslo. A parkrat to nevyslo a zustala jim na kase pekna hromada zbozi.
Po par takovych vystupech zacali nabizet, at to zaplatim a ze mi na informacich vrati rozdil (a skutecne vratili), ale je to opruz navic. Vsechno to hlidat, psat si ceny, co byly na regalech a podobne. Pripadam si u toho jako idiot. Takze uz tam nakupuju minimalne.
Jsem liberal a myslim, ze by stat mel kecat do co nejmene veci, ale namarkovat jinou cenu, nez je napsana u zbozi je sprosty podvod a tu pokutu jim fakt preju bez ohledu na vymluvy s precenenim. I zak pomocne skoly by vymyslel, ze se k cene da napsat datum a cas od kdy, nebo do kdy, plati. Staci jenom chtit.
Všeci kradnů, Kalúsek najviac a hned po něm podnikateli a hospodští a buržousti!
Že největší kriplárny pak, jak vidno i s blbejma slevama, dělá korporát a dotačníci se nesmí říkat, plebsu stačí podle zásady rozděl a panuj ukázat někoho, kdo se má maličko líp hlavně proto, že víc maká, na toho zasednout a pak už se může zase nerušeně vládnout a optimalizovat.
A o tom, že tržba není úplně to samé, co zisk, jste slyšel? Já ty řetězce nechci hájit, ale i když tu některé z nich mají miliardové obraty, tak zisky se často pohybují v nižších řádech. A případné pokuty nemusí být nutně v miliardách, ono by stačily i ty milionové (případně desetimilionové), aby to eventuálně vedlo k tomu, aby to tu raději takové řetězce zabalily, nebo se fakt začaly více snažit...
No dobrý. Takže jako udělali chybu v cenovce. Brigádník to špatně založil ..... Tak to mi po... Za chybu v diktátu jsem měl horší známku, za chybu na daňovém přiznání jsem zaplatil pokutu, za chybu při práci jsem zaplatil reklamaci a tady chce někdo omlouvat jejich chyby - to soryako. A chyby to nejsou. Je to systémově tvořeno a vyplatí se to - jim. I ta pětikoruna na másle. I ty balené pomeranče po kile kde je vždycky jeden nahnilej (jablka, hrušky, vše ostatní ...) Projedu obchodem a jen můžu jako tisíce dalších ukazovat. Čoika je laxní a ten článek je jen plácanec. Kdyby ČOI opravdu pracovala jak má, tak by to fungovalo jak má. HOWGH