Aerolinie Air France KLM začaly na českém trhu uvádět konečnou cenu letenek, tedy včetně například palivových příplatků, letištních tax a pojištění.
Air France KLM se tak připojují k několika málo společnostem, které na českém trhu nerozdělují cenu na několik položek. Konečná cena se podle mluvčí firmy v ČR Martiny Havlové objeví v reklamách i na internetových stránkách.
V České republice je přitom běžnou praxí, že letecké firmy inzerují jen část ceny, kterou cestující musejí nakonec zaplatit. Skutečnou cenu se pasažér mnohdy dozví až těsně před zaplacením. To kritizuje Sdružení obrany spotřebitelů a cestovní kanceláře, které na aerolinie svádějí fakt, že samy rozdělují cenu leteckých zájezdů na několik položek.
Postupně se k uvádění úplných cen na českém trhu hlásí i další letečtí dopravci. Jedním z prvních byly British Airways, koncem loňského roku je následovala německá společnost Lufthansa. ČSA chystají zásadní změnu na jaro.