Podle mých zkušeností je to zvláště s Albertem špatné, podvody vůči zákazníkům jsou v častější, než se zdá. Např. denně jsem u pečiva shledával závadnost, ne jen že bylo včerejší a předvčerejší pečivo smíchané s čerstvě dopečeným, ale mezi tím i produkty již postižené plísní, zdravotně závadné. Albert za uši potřebuje, je to nejhorší prodejce vůbec.
Denně jsou ze strany zákazníků u pokladen dohady s pokladními, že jim bylo naúčtováno více, než bylo uvedeno v pultovém prodeji na regálu. Pak jistá štěnice za pultem starou paní peskovala, že si má řádně přečíst na obalu výrobku, kolik daný produkt stojí...
Princip je jinde.
Když se v Albertu zkazí/ztratí/ukradne/rozbije zboží, je na prodavačkách, aby chybějící peníze (odpis) vydojili na zákaznících.
Dělají to mnoha způsoby, např: uváděním nižších cen na lahůdkářském pultu (protože nikdy nedostanete přesně 10 dkg (mohu nechat 12 a vy už to na místě nezjistíte, většinou odchylka do 10 %)), markování jiných položek nepozorným lidem s velkým nákupem (vysoký počet položek skryje věc, kterou jste si vůbec nekoupili a neodnesli), maminky co musí pozornost rozdělit mezi dítě a nákup a samozřejmě staří spoluobčané. Dalším trikem jsou slevové akce (u kasy zaplatíte plnou cenu bez slevy), akce kup 3 a zaplať 2 (zaplatíte všechny 3) a další.
Pokud je u toho načapete, slušně se omluví za chybu a opraví to.
Bohužel mají tyto "chyby" jednu společnou vlastnost - NIKDY nejsou ve prospěch zákazníka.
Na rozdíl od Tebe, Dalíku, náfuko na nikoho nenadávám, je hovořím o svých zkušenostech. A Ty jsi Albertem zaplacený, že se ani nepodepíšeš plným jménem pod svým článkem ??? nebo tam pracuje tvoje maminka, která to rovněž dělá ??? Na kolika lidech jsi zbohatl sám, když hájíš vědomé podvody na lidi...????????
Jiné ceny uváděné a potom na dokladu při prodeji je již často. Né, jenom v ALBERTU. Nejvíce jsou i u prodejců
kde prodejny mají Vietnaci - hlavně ta mladá generace Vietnamců. Je to pro nás velká potupa že nás takto
okrádají nás důchodci v České Lípě. Bylo by potřeba je opravdu často kontrolovat !!! Děkujeme .
Albert má tak zoufale debilně nastavenou personální stránku, že se divím, že si tam lidi nemarkujou sami. Natož aby někdo neustále aktualizoval cenovky. Netvrdím, že Albert některé postupy nevyžaduje (míchání starého pečiva s novým apod.) ale určitě to nedělají ty nebohý dvě bábovky, co mají na starost celej kšeft a když se jde jedna vyčůrat, druhá nasbírá frontu a nenávistný pohledy a kecy. Albert je duševní koncentrák prodavaček. Je to hnus a hrůza. Těch ženských tam je mi fakt hrozně líto.
Mám stejnou zkušenost, tak se musím připojit. Za poslední cca měsíc: brambory - jiná cena na cenovce, jiná u pokladny. Tady mi peníze vrátili. Sýrové tyčinky - jiná cena, u poklady mi řekli, že to bylo ještě včera ve slevě... Kofola 2L - jiné ceny, jooo to dali zákazníci do jiného regálu... Strouhanka - tady zase zákazníci posunuli cenovku z vedlejšího zboží (jiné strouhanky). To už není náhoda. Takže chodím raději již jinam, asi o zákazníky nestojí. Jinak konkrétně Albert, Brtnická ul., Jihlava.
Přesně! V tomto Albertu je to zcela běžné. Mléka, sýry, džusy,... u jiných cenovek. Hlavně u akčních cenovek nastrkané zboží v normálních cenách. To že u pokladny kontroluji vrácenou hotovost už snad ani nemá cenu komentovat. Běžně se pokladní plete o 50Kč. Zrovna "Na Slunci" hřeší na to, že tam není jiný obchod s potravinami!
Toto mne ani nepřekvapuje. V Albertu nakupuji téměř denně - máme ho nejblíže. Ale musíme vždy dávat pozor se synem, jestli opět nenaletíme na nějakou "nahozenou"... Není snad den, aby v Albertu nezkoušeli nějaký podfuk jak vytáhnout z lidi podvodně o nějakou korunu víc (staré ceny po akci u nového zboží, pochopitelně prodávané už mimo akci za plnou cenu, nebo přesouvané ceny - čísla v recálech jakoby omylem k ve skutečnosti dražšímu zboží, nebo mezi kuřata v akci naházené drahé kachny atd atd atd). Z počátku jsme si naivně mysleli, že se jedná o lidský omyl personálu v rychlosti práce. A omlouvali jsme je sami před sebou. Ale když je toho tolik a neustále a hlavně, když na info nahlásite cokoli, tam se dělají, že to není pravda, pak je vemete za ruku k dané cenovce a oni se jen omluví, že tak tedy to je bohužel omyl a zítra je to tam to samé - dnes už jsem přesvědčen, že je to cílená z vyšších míst usměrňovaná aktivita tlačící vědomě na personál, aby to takto vědomě dělal. Proto velké nákupy děláme už jinde, rozhodně ne v Albertu. Že to Albertu stojí za to a neuvědomuje si, že ve skutečnosti na odchodu zklamaných zakazníků příjde o víc, než vydělal podvodama... Takhle v minulosti na obdobné doplatil Interpsar, který svítil poloprázdnotou z obdobných důvodů. Byl bych rád, kdyby se v Albertu zpamatovali a uvědomili si, že přemýšlením jinak můžou být v ČR oblíbení. Síť mají velkou. Takhle ale asi nebudou. Obdobně mám zkušenosti i s Billou.
V Bille nakupuji (pouze vybrané zboží) skoro denně a stalo se mi to po mnoha letech jen 2x. Mají ale jinou specialitu, vážení ovoce a zeleniny. Některé položky si musí zákazník zvážit sám, některé ne. Pokud zapomenete, váha je přesně na druhé straně obchodu než pokladny, takže je to tak na tři minuty :-) Přitom tam mají pokladny, co to zvážit umí.
Jsem z Brna a v Albertovi se mi stává velmi často, že jim tam jaksi dost nesouhlasí ceny. Takže po každém nákupu si kontroluji účtenku a pokud je něco špatně, jdu zpět na kasu a chci vrátit peníze. Pokud by to byly 2 Kč, tak to řešit nebudu, ovšem také se mi stalo, že jen na kávě byl rozdíl 70 Kč a u zeleniny a ovoce jsou nesrovnalosti stále. Jenže problém je asi někde jinde než v tom, že by chtěl Albert šidit zákazníky. Vzhledem k tomu, že jsem i já prodavačka, vím jak lehce vznikne chyba při přecenění zboží. Kdyby Albert raději přidal na platě prodavačkám, místo placení astronomických pokut, vyšlo by je to daleko levněji, než když tam prodavačky dělají pomalu za minimální mzdu a skladníci také. Nemají prodavačky ani skladníky a vlastně tam dělají všichni všechno a do toho tam chodí spousta brigádníků, kteří sice nic moc neumí, ale mají 105 Kč za hodinu a to nejsou zdaleka tak dobří, jako prodavačka, která pro ně prodává roky. Těch už je ale málo, nebot´ jim jich hodně uteklo. Když brigádník špatně, nebo vůbec nevymění cenovky, tak je malér na světě. A kdo by vyhazoval brigádníky, když nemají prodavačky? To by mohli rovnou zavřít prodejny. Až Ahold pochopí, že jediná cesta je navýšit plat prodavačkám, budou mít vše v pořádku a nebudou dostávat pokuty.
Nejlepší ale je, když k tomu regálu s vámi dojdou a vidí, že tam opravdu je cena špatně. Tak se vám omluví a rozdíl vrátí, nebo vás přesvědčí, že vám vrátí peníze a zboží si nechají. A ta perlička, o které mluvím, je to, že tu cenovku na tom regále nechají. Ověřeno, že tam běžně zůstává i druhý den.
Albert Rožnov pod Radhoštěm u Tesly děs, běs! Zboží na účtence jiná cena než u regálů zcela běžná věc. Pokladní bez nároku odskočit si po 6hod. na WC, byli jsme svědci jak jí to zakázali, že není kdo jiný by mohl na pokladnu. Zaměstnankyně s jeji dcerou taky tam zamestnanou to tam šikanují, že i vedoucí se jich bojí. Platy mají opravdu ubohé a dělají vše. Koukala jsem na mladou paní, která po 2 měsících práce tam byla zničená a vyčerpaně. Po čase jsme slyšeli, že se zhroutila pod náporem práce a nebyla první. A masa co Albert prodává jsou hnusné ořezané zbytky plné blan. Na venek krása a po ořezání vám s bídou zbyde polovina. A vrcholem je security ženská, která vám chodí za zatkem a kouká tak nenápadně až to vypadá úchylně. Již delší dobu nakupujeme jinde. Billa v Rožnově, až na řady u pokladen velká spokojenost.
Já mám zas nejhorší zkušenost z Penny Marketu v Bohnicích - čaje v akci, koupil jsem jich hodně, na kase mi účtovali asi dvojnásobek. Při reklamaci se na mě vedoucí pobočky místo omluvy osočil, že mu manipuluji s cenovkami, aspoň že zboží vzal zpět a peníze vrátil. Rodiče z toho podniku mají podobné (a opakované) zkušenosti.
Naopak dobrou zkušenost mám z Makra na Černém mostě - při reklamaci se mi omluvili, vrátili rozdíl, opravili v systému, a od té doby se tam nižší cena počítá správně.
Ano, stává se často, že cena u výrobku a pokladny se liší, navíc je dost často těžko dohledatelná správná cena zboží v regálech a teď, když zavedli v Albertu nové pokladny si musíte dávat pořádně pozor, protože skoro pokaždé mám namarkové jiné množství zboží než kupuji, vždy si projdu účtenku než dojdu k informacím.
To není "cizácký" problém - obvykle nejvíc na to tlačí lokální management. V hypermarkeech s českými majiteli na tento problém nenarazíte - hlavně proto, že nenarazíte na hypermarket s českými majiteli.
Ale když změna majitele znamená výměnu jednoho lumpenmanagementu za jiný lumpenmanagement, tak zákazníkům nezbývá, než jen konstatovat úpadek kvality a snažit se nakoupit jinde: dráž, ale (možná) kvalitněji a poctivěji.
S manželkou jsme málo pohybliví (já po mrtvici nechodím mimo bydliště vůbec). Proto jsme uvítali možnost dodávek potravin domů. Vcelku by byla spokojenost (odhlédneme-li od některých "kvalitních" cen zboží), až na schizofrenii např. itesco.cz /nejlepší e.shop roku 2016/, který dodává i nápoje ve vratných obalech, avšak zákazník tohoto e.shopu má jen možnost jít vrátit tyto obaly do "kamenného" obchodu. Takže nezbývá, než objednávat zboží i v jiném potravinovém e-shopu (např. rohlik.vz), který vratné láhve sice odveze, ale zase požaduje odebrat v každém nákupu ještě více předražené zboží aspoň za 500. Pro důchodce skutečně motivující hlavně v peněžence. Dlužno dodat, že u obou e-shopů je kvalita zboží a dodávek většinou ucházející. Rád bych věděl, jak se Tesco chová v zemi, kde má sídlo. Pro Čehúny tento stav asi stačí a ČOI, který má nad e-shopy dozor. je to jedno. Domníval jsem se vždycky, že povinnost odebrat vratné obaly je na prodávajícím /tj. e-shopu/, zvláště, když u jiných to jde.Třeba se objeví i aktivity jiných řetízků působících v ČR, které budou k zákazníkům podstatně vstřícnější. Škoda, že si všichni zainteresovaní prodejci neuvědomují, že i důchodci (i postižení) představují rovněž nezanedbatelnou kupní sílu.
Tak tohle je v Albertu v Ostravě normální. Ceny jiné v regálech a u pokladny...
Stává se mi to u každého nákupu. Prodavačka se neomluví jen pokrčí rameny...Už tam chodit nebudu.
Pokutu bych jim dala víc...Ve čtvrtek jsem kupovala sprchový gel za 75 a u pokladny stál 110 Kč. Je to mazec.