Názor k článku Albert „šulil“ zákazníky, u některých sýrů účtoval jinou cenu, než byla v regálu od Honza Butovice - Toto mne ani nepřekvapuje. V Albertu nakupuji téměř...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2017 13:45

    Honza Butovice (neregistrovaný)

    Toto mne ani nepřekvapuje. V Albertu nakupuji téměř denně - máme ho nejblíže. Ale musíme vždy dávat pozor se synem, jestli opět nenaletíme na nějakou "nahozenou"... Není snad den, aby v Albertu nezkoušeli nějaký podfuk jak vytáhnout z lidi podvodně o nějakou korunu víc (staré ceny po akci u nového zboží, pochopitelně prodávané už mimo akci za plnou cenu, nebo přesouvané ceny - čísla v recálech jakoby omylem k ve skutečnosti dražšímu zboží, nebo mezi kuřata v akci naházené drahé kachny atd atd atd). Z počátku jsme si naivně mysleli, že se jedná o lidský omyl personálu v rychlosti práce. A omlouvali jsme je sami před sebou. Ale když je toho tolik a neustále a hlavně, když na info nahlásite cokoli, tam se dělají, že to není pravda, pak je vemete za ruku k dané cenovce a oni se jen omluví, že tak tedy to je bohužel omyl a zítra je to tam to samé - dnes už jsem přesvědčen, že je to cílená z vyšších míst usměrňovaná aktivita tlačící vědomě na personál, aby to takto vědomě dělal. Proto velké nákupy děláme už jinde, rozhodně ne v Albertu. Že to Albertu stojí za to a neuvědomuje si, že ve skutečnosti na odchodu zklamaných zakazníků příjde o víc, než vydělal podvodama... Takhle v minulosti na obdobné doplatil Interpsar, který svítil poloprázdnotou z obdobných důvodů. Byl bych rád, kdyby se v Albertu zpamatovali a uvědomili si, že přemýšlením jinak můžou být v ČR oblíbení. Síť mají velkou. Takhle ale asi nebudou. Obdobně mám zkušenosti i s Billou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).