Názor k článku Albert „šulil“ zákazníky, u některých sýrů účtoval jinou cenu, než byla v regálu od pozorovatel - S manželkou jsme málo pohybliví (já po mrtvici...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2017 21:23

    pozorovatel (neregistrovaný)

    S manželkou jsme málo pohybliví (já po mrtvici nechodím mimo bydliště vůbec). Proto jsme uvítali možnost dodávek potravin domů. Vcelku by byla spokojenost (odhlédneme-li od některých "kvalitních" cen zboží), až na schizofrenii např. itesco.cz /nejlepší e.shop roku 2016/, který dodává i nápoje ve vratných obalech, avšak zákazník tohoto e.shopu má jen možnost jít vrátit tyto obaly do "kamenného" obchodu. Takže nezbývá, než objednávat zboží i v jiném potravinovém e-shopu (např. rohlik.vz), který vratné láhve sice odveze, ale zase požaduje odebrat v každém nákupu ještě více předražené zboží aspoň za 500. Pro důchodce skutečně motivující hlavně v peněžence. Dlužno dodat, že u obou e-shopů je kvalita zboží a dodávek většinou ucházející. Rád bych věděl, jak se Tesco chová v zemi, kde má sídlo. Pro Čehúny tento stav asi stačí a ČOI, který má nad e-shopy dozor. je to jedno. Domníval jsem se vždycky, že povinnost odebrat vratné obaly je na prodávajícím /tj. e-shopu/, zvláště, když u jiných to jde.Třeba se objeví i aktivity jiných řetízků působících v ČR, které budou k zákazníkům podstatně vstřícnější. Škoda, že si všichni zainteresovaní prodejci neuvědomují, že i důchodci (i postižení) představují rovněž nezanedbatelnou kupní sílu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).