Názor k článku Albert „šulil“ zákazníky, u některých sýrů účtoval jinou cenu, než byla v regálu od OuvejAch - Princip je jinde. Když se v Albertu zkazí/ztratí/u­kradne/rozbije zboží,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2017 11:34

    OuvejAch (neregistrovaný)

    Princip je jinde.

    Když se v Albertu zkazí/ztratí/u­kradne/rozbije zboží, je na prodavačkách, aby chybějící peníze (odpis) vydojili na zákaznících.

    Dělají to mnoha způsoby, např: uváděním nižších cen na lahůdkářském pultu (protože nikdy nedostanete přesně 10 dkg (mohu nechat 12 a vy už to na místě nezjistíte, většinou odchylka do 10 %)), markování jiných položek nepozorným lidem s velkým nákupem (vysoký počet položek skryje věc, kterou jste si vůbec nekoupili a neodnesli), maminky co musí pozornost rozdělit mezi dítě a nákup a samozřejmě staří spoluobčané. Dalším trikem jsou slevové akce (u kasy zaplatíte plnou cenu bez slevy), akce kup 3 a zaplať 2 (zaplatíte všechny 3) a další.

    Pokud je u toho načapete, slušně se omluví za chybu a opraví to.

    Bohužel mají tyto "chyby" jednu společnou vlastnost - NIKDY nejsou ve prospěch zákazníka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).