Princip je jinde.
Když se v Albertu zkazí/ztratí/ukradne/rozbije zboží, je na prodavačkách, aby chybějící peníze (odpis) vydojili na zákaznících.
Dělají to mnoha způsoby, např: uváděním nižších cen na lahůdkářském pultu (protože nikdy nedostanete přesně 10 dkg (mohu nechat 12 a vy už to na místě nezjistíte, většinou odchylka do 10 %)), markování jiných položek nepozorným lidem s velkým nákupem (vysoký počet položek skryje věc, kterou jste si vůbec nekoupili a neodnesli), maminky co musí pozornost rozdělit mezi dítě a nákup a samozřejmě staří spoluobčané. Dalším trikem jsou slevové akce (u kasy zaplatíte plnou cenu bez slevy), akce kup 3 a zaplať 2 (zaplatíte všechny 3) a další.
Pokud je u toho načapete, slušně se omluví za chybu a opraví to.
Bohužel mají tyto "chyby" jednu společnou vlastnost - NIKDY nejsou ve prospěch zákazníka.