Vlákno názorů k článku Albert „šulil“ zákazníky, u některých sýrů účtoval jinou cenu, než byla v regálu od komunista - a kdo v tomhle zasraným kapitalismu nešulí ,je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2017 12:55

    komunista (neregistrovaný)

    a kdo v tomhle zasraným kapitalismu nešulí ,je to samej podvodník a zloděj

  • 3. 11. 2017 13:26

    Benjamin Zigmund (neregistrovaný)

    Podle mých zkušeností je to zvláště s Albertem špatné, podvody vůči zákazníkům jsou v častější, než se zdá. Např. denně jsem u pečiva shledával závadnost, ne jen že bylo včerejší a předvčerejší pečivo smíchané s čerstvě dopečeným, ale mezi tím i produkty již postižené plísní, zdravotně závadné. Albert za uši potřebuje, je to nejhorší prodejce vůbec.
    Denně jsou ze strany zákazníků u pokladen dohady s pokladními, že jim bylo naúčtováno více, než bylo uvedeno v pultovém prodeji na regálu. Pak jistá štěnice za pultem starou paní peskovala, že si má řádně přečíst na obalu výrobku, kolik daný produkt stojí...

  • 3. 11. 2017 22:23

    Dalik (neregistrovaný)

    Tak vidím, že jsi jeden z nich, nadáváš na druhé a sám jsi ještě horší.
    To, že byla chyba u ceny za kg o 10 kč vyšší je chyba jednotlivce, který si to ani věuvědomuje. Albert na tom určitě nezbohatl.

  • 15. 11. 2017 11:34

    OuvejAch (neregistrovaný)

    Princip je jinde.

    Když se v Albertu zkazí/ztratí/u­kradne/rozbije zboží, je na prodavačkách, aby chybějící peníze (odpis) vydojili na zákaznících.

    Dělají to mnoha způsoby, např: uváděním nižších cen na lahůdkářském pultu (protože nikdy nedostanete přesně 10 dkg (mohu nechat 12 a vy už to na místě nezjistíte, většinou odchylka do 10 %)), markování jiných položek nepozorným lidem s velkým nákupem (vysoký počet položek skryje věc, kterou jste si vůbec nekoupili a neodnesli), maminky co musí pozornost rozdělit mezi dítě a nákup a samozřejmě staří spoluobčané. Dalším trikem jsou slevové akce (u kasy zaplatíte plnou cenu bez slevy), akce kup 3 a zaplať 2 (zaplatíte všechny 3) a další.

    Pokud je u toho načapete, slušně se omluví za chybu a opraví to.

    Bohužel mají tyto "chyby" jednu společnou vlastnost - NIKDY nejsou ve prospěch zákazníka.

  • 20. 11. 2018 15:06

    Benjamin Zigmund (neregistrovaný)

    Na rozdíl od Tebe, Dalíku, náfuko na nikoho nenadávám, je hovořím o svých zkušenostech. A Ty jsi Albertem zaplacený, že se ani nepodepíšeš plným jménem pod svým článkem ??? nebo tam pracuje tvoje maminka, která to rovněž dělá ??? Na kolika lidech jsi zbohatl sám, když hájíš vědomé podvody na lidi...????????

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).