Vlákno názorů k článku Albert „šulil“ zákazníky, u některých sýrů účtoval jinou cenu, než byla v regálu od radegast - Mám stejnou zkušenost, tak se musím připojit. Za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 11. 2017 13:40

    radegast (neregistrovaný)

    Mám stejnou zkušenost, tak se musím připojit. Za poslední cca měsíc: brambory - jiná cena na cenovce, jiná u pokladny. Tady mi peníze vrátili. Sýrové tyčinky - jiná cena, u poklady mi řekli, že to bylo ještě včera ve slevě... Kofola 2L - jiné ceny, jooo to dali zákazníci do jiného regálu... Strouhanka - tady zase zákazníci posunuli cenovku z vedlejšího zboží (jiné strouhanky). To už není náhoda. Takže chodím raději již jinam, asi o zákazníky nestojí. Jinak konkrétně Albert, Brtnická ul., Jihlava.

  • 3. 11. 2017 14:03

    Tomaj (neregistrovaný)

    Přesně! V tomto Albertu je to zcela běžné. Mléka, sýry, džusy,... u jiných cenovek. Hlavně u akčních cenovek nastrkané zboží v normálních cenách. To že u pokladny kontroluji vrácenou hotovost už snad ani nemá cenu komentovat. Běžně se pokladní plete o 50Kč. Zrovna "Na Slunci" hřeší na to, že tam není jiný obchod s potravinami!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).