Jsem z Brna a v Albertovi se mi stává velmi často, že jim tam jaksi dost nesouhlasí ceny. Takže po každém nákupu si kontroluji účtenku a pokud je něco špatně, jdu zpět na kasu a chci vrátit peníze. Pokud by to byly 2 Kč, tak to řešit nebudu, ovšem také se mi stalo, že jen na kávě byl rozdíl 70 Kč a u zeleniny a ovoce jsou nesrovnalosti stále. Jenže problém je asi někde jinde než v tom, že by chtěl Albert šidit zákazníky. Vzhledem k tomu, že jsem i já prodavačka, vím jak lehce vznikne chyba při přecenění zboží. Kdyby Albert raději přidal na platě prodavačkám, místo placení astronomických pokut, vyšlo by je to daleko levněji, než když tam prodavačky dělají pomalu za minimální mzdu a skladníci také. Nemají prodavačky ani skladníky a vlastně tam dělají všichni všechno a do toho tam chodí spousta brigádníků, kteří sice nic moc neumí, ale mají 105 Kč za hodinu a to nejsou zdaleka tak dobří, jako prodavačka, která pro ně prodává roky. Těch už je ale málo, nebot´ jim jich hodně uteklo. Když brigádník špatně, nebo vůbec nevymění cenovky, tak je malér na světě. A kdo by vyhazoval brigádníky, když nemají prodavačky? To by mohli rovnou zavřít prodejny. Až Ahold pochopí, že jediná cesta je navýšit plat prodavačkám, budou mít vše v pořádku a nebudou dostávat pokuty.
Nejlepší ale je, když k tomu regálu s vámi dojdou a vidí, že tam opravdu je cena špatně. Tak se vám omluví a rozdíl vrátí, nebo vás přesvědčí, že vám vrátí peníze a zboží si nechají. A ta perlička, o které mluvím, je to, že tu cenovku na tom regále nechají. Ověřeno, že tam běžně zůstává i druhý den.