Alza.cz zatopí konkurentům, prodává bílé elektro

3. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Alza.cz se rozhodla rozšířit svoji nabídku o bílé elektro. Zároveň ohlásila, že se chce stát v tomto segmentu jedničkou na trhu. Chce tak ztížit pozici již zavedených prodejců bílého elektra jako je například Kasa.cz nebo eshop Mall.cz. Ten kroky své konkurence komentovat nechce. Alze v prodeji bílého zboží držíme palce, poznamenal jen krátce Petr Král, marketingový ředitel Mall.cz.

Zákazníci od nás již dlouhodobě požadovali zařazení ledniček, praček i sušiček do sortimentu, řekl k novému sortimentu Jiří Med, ředitel nákupu společnosti. Prodej zahájíme již tento týden, dodal.

Stránky Alza.cz přitom již odkaz na bílé elektro obsahují, zatím však kategorie žádné zboží neobsahuje. Jednička v e-shopech zároveň připomíná, že otevřela plně automatizované logistické centrum v Horních Počernicích, které umožní mít v nabídce právě i velkou bílou elektrotechniku.

Jan Samko, marketingový ředitel Alza.cz, uzavírá s nadsázkou nabídku nového sortimentu vyjádřením maskota eshopu: Náš mimozemšťan Alza věří, ze zákazníci ocení vývoj Alza.cz v tomto směru.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).