Alza.cz útočí na regiony, zprovoznila StreetShop. Mall.cz navýšil výdej­ní místa

5. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Největší českých internetový obchod Alza.cz spustil pojízdnou prodejnu. Chce se zaměřit na regiony s horší dostupností. Mall.cz mezitím navýšil počet výdejů.

Alza.cz vyrazila se svým pojízdným náklaďákem na Vysočinu a na Plzeňsko. Už obsloužila i první zákaznici.

Server Podnikatel.cz obdržel jako první fotodokumentaci historicky první zakázky, která byla vyřízena právě v pojízdném voze Alza StreetShopu.

Ilustrační obrázek
Zdroj: Alza.cz

Alza StreetShop brázdí zatím Vysočinou a Plzeňskem, další oblasti budou přibývat

První vůz se zeleným marťanem v logu již v pátek vyjel na Vysočinu. Obsloužil města jako Pelhřimov, Humpolec, Havlíčkův Brod, Žďár nad Sázavou a Velké Meziříčí. 

Od pondělí jezdí také na západě Čech. Zákazníci mohou Alza StreetShop navštívit ve Stříbře, Horšovském Týně, Domažlicích, Klatovech a Přešticích.

Čtěte také: Soud definitivně rozhodl, Levneelektro.cz je v úpadku

Pojízdná prodejna má pomoci zákazníkům vyřídit si všechno jako v kamenných pobočkách. Mohou využít vůz jako výdejnu svého již objednaného zboží, nakoupit za pomoci asistenta, reklamovat či vrátit zboží přímo na místě. Vozy zajíždějí do vybraných měst každý den a budou v terénu i o víkendech. 

Podívejte se na Alza StreetShop i kamenné pobočky a zázemí

Mall.cz výrazně zvýšil počet výdejních míst

Konkureční e-shop Mall.cz se zaměřil na jinou strategii. Rozšiřuje především výdejní kamenné pobočky. V současné době pokrývá již 87 % celé republiky. Celkem má k dispozici již 184 výdejních míst. 

Čtěte také: Češi utratí v e-shopech o 15 miliard více, stoupá zájem o oblečení a potraviny

Jen za poslední dva měsíce přibylo dalších 86 nových výdejních míst. Je to díky novému distribučnímu centru, které zvládne odbavit až 75 tisíc nákupů denně. V menších regionálních městech, kde Mall.cz doposud žádnou výdejnu neměl, využívá sítě Uloženka. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).