Vždycky jsem bral Alzu jako takový trochu "prémiový" obchod, na který se dalo spolehnout ohledně skladových zásob a dodacích lhůt, takže mi ani nevadilo platit za stejné zboží o něco více. Před týdnem a půl jsem si tam objednal server s uvedenou dodací lhůtou "do 4 dní", zaplatil a čekal. Po týdnu ticha jsem tam zavolal a zjistil, že server nedodají. Kdybych nezavolal, tak u objednávky vidím "uhrazeno - připravujeme zboží" ještě teď. Na vrácení peněz už čekám třetí den... Ochota řešit chybu, nabídnout nějaké řešení, proaktivita a prozákaznický přístup - celkem za nula bodů. Konec důvěry.
Docela by mně zajímalo jak jsou tyto vklady pojištěny. Hromadit kapitál můžou jen banky nebo subjekty s povolením a pod dohledem ČNB. Získat tuto vyjímku není žádná sranda (vlastní zkušenost). Docela by mně zajímalo jestli jde o neoprávněné podnikání nebo to mají pořešené? Podle jejich obchodních podmínek to rozhodně pořešené nemají, proto vytváření jakýchkoliv rezerv (kreditů) u nich je přinejmenším rizikové.
I když u Alzy je takových deatilů v klamání spotřebitele víc. Např. prodej na IČ a až při reklamaci člověk zjišťuje, že při nákupu na IČ má záruku jen 1 rok. Což bych neviděl jako problém, ale proboha proč jsem na to nebyl upozorněn před nákupem nebo v obchodních podmínkách? Jo aha, nakoupil bych jinde. To ale nyní udělám i tak.