Analytici předpovídají horší časy pro česká média

27. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Česká média si v loňském roce vydělala 54 miliard korun. Hrubý příjem z reklamy tak v roce 2008 vzrostl o 8,7 procenta. Výsledky korespondují s očekáváním analytiků. Ti však pro letošní rok predikují výsledky horší. Čtěte více na Lupa.cz: Média a inzerce: Internet posílí na úkor ostatních

Televize si vloni z celkového balíku 54 miliard ukrojily 26,6 miliard korun hrubého příjmu, tisk dosáhl na 19,9 miliard korun. Zatímco televize Prima rostla o pouhé procento a navýšila hrubý příjem na 9 miliard korun, konkurenční televize Nova dosáhla na 13,6 miliard korun s růstem 18 procent. Letos příjem z reklamy bude horší, tvrdí analytici: Pro tento rok očekáváme jednociferný pokles příjmů z reklamy, řekl Petr Bártek, analytik České spořitelny.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).