Anketa Křišťálová Lupa 2011 odstartovala nominace

26. 7. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Dnešním dnem začíná již šestý ročník populární ankety Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu. Až do 4. září 2011 může nejširší veřejnost nominovat své oblíbené internetové projekty a služby v celkem třinácti kategoriích. Ty nejúspěšnější pak postoupí do finálního hlasování.

Anketu Křišťálová Lupa 2011 pořádá server Lupa.cz ve spolupráci se společností Nokia Česká republika, která je generálním partnerem. Nominace probíhají prostřednictvím online formuláře na www.kristalova-lupa.cz/nominace/. Z nejčastěji nominovaných projektů a služeb, resp. osobností, pak expertní panel, složený z odborných novinářů, publicistů a blogerů, vybere pět až deset nejúspěšnějších v každé kategorii a ty pak budou zařazeny do finálního hlasování.

I letos prošla anketa určitým vývojem – některé kategorie zanikly a naopak vzniklo několik nových. Snažíme se tak reflektovat situaci na české internetové scéně a postihnout nové trendy a uživatelské priority. Například kategorie Sociální sítě, Komunitní služby a Publikační platformy dnes už nedávají takový smysl jako dříve. Karty jsou víceméně rozdané a hlasování v nich de facto ztrácí význam, komentuje anketu Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info. Nejsilnější značky napříč různými obory se budou moci utkat v nové kategorii nesoucí název All Star. V anketě jsme udělali ještě několik dílčích změn a především přidali nové atraktivní kategorie One (wo)man show, Inspirace roku, Online hry a Facebook stránka, dodává Ján Simkanič.

Další novinkou je také zavedení speciálního nominačního formuláře pro provozovatele webů. Ti tak mají příležitost konkrétními údaji a argumenty přesvědčit expertní panel o významu jejich projektu, či služby, a podpořit tak zařazení do ostrého hlasování. Navíc mohou na svůj web umístit připravené propagační bannery upozorňující čtenáře na možnost nominace v anketě Křišťálová Lupa.

PŘEHLED KATEGORIÍ PRO ROK 2011:

  • All Star
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby
  • Zpravodajství
  • Zájmové weby
  • Online hry
  • Mobilní služba
  • Facebook stránka
  • One (wo)man show
  • Inspirace roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • Projekt roku

Další informace o anketě, podrobnosti o pravidlech nominací a definice jednotlivých kategorií jsou k dispozici na stránkách ankety. Změny oproti loňsku jsou také popsány a vysvětleny v článku Křišťálová Lupa 2011 se představuje na serveru Lupa.cz. Všichni hlasující, kteří se zapojí do nominační fáze, budou zařazeni do slosování o mobilní telefon Nokia E7.

O anketě Křišťálová Lupa (www.kristalova-lupa.cz) 

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Letošní ročník je již šestým v pořadí. Za dobu své existence se anketa stala již tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého Internetu. To dokládá i počet čtenářů zapojených v loňském roce do finálního hlasování, který přesáhl 93 tisíc.

Nominační fáze ankety Křišťálová Lupa letos probíhá od 25. července do 4. září 2011. Finální hlasování bude probíhat od 19. září do 25. října 2011 a slavnostní vyhlášení výsledků s předáním cen se pak uskuteční ve středu 23. listopadu 2011. Ve čtvrtek 10. listopadu 2011 se koná bilanční odborná konference Czech Internet Forum 2011, mapující aktuální trendy na českém Internetu a jejich využití v byznysu, která je s anketou Křišťálová Lupa již tradičně spjata.

Partneři ankety:

skoleni_8_1

Anketu Křišťálová Lupa 2011 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info, ve spolupráci s generálním partnerem společností Nokia Česká republika. Partnery ankety jsou společnosti ACTIVE 24, DIRECT Pojišťovna a GoPay. Mediálními partnery jsou servery Aukro.cz, Aktuálně.cz, Centrum.cz, ČSFD.cz, Google, Heureka.cz, iDNES.cz, Lidovky.cz, týdeník Marketing & Media, dále Novinky.cz, Seznam.cz a YouTube.

Toto je P.R. sdělení

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).