Automatů na pivo bude přibývat

16. 7. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Expanzi svých prodejních automatů na pivo, které umějí ověřit věk kupujícího, chystají v Česku ale i dalších zemích společnosti Future Art a JVM Computers. Mezi první zahraniční zájemce o automaty s tímto systémem, které obě firmy společně vyvinuly, patří Polsko a Slovensko. Informuje o tom Czech Business Weekly. SABMiller v ČR vlastní Plzeňský Prazdroj. Ten začal testovat prodejní automaty na pivo letos v březnu a v Praze jich již instaloval 32. Automaty obvykle prodávají šest značek pivovaru, včetně Pilsner Urquell, Gambrinus a nealkoholického piva Radegast Birell. Do března 2008 chce mít společnost v Praze a středních Čechách 100 automatů.

Zdroj: ČTK, CBW

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).