No jistě na tom je postavený celkově, marketing a sobě miliardy přes dotace a výplatu ze svěřenského fondu, pak přidat důchodcům a do státního pár stovek, pak to zase vybrat přes vyšší daně na cíga ( protože do bank nepůjde, Agrofert má pod úvěry a zdražení se bojí ), případně si ještě přivydělat přes šunty v konzervách co dodává pro své voliče do marketů.
Na druhou stranu, jak prosté, jak málo stačí v ČR :-), Počítejme : 1 špičkovej marketér Mára, pár okopčených čepic z USA, k sobě pouze věrné všehoschopné kariérní lokaje, trochu pustit peněz na kampaně, 900,- důchodcům, přidat úředníkům - schodky neřešit a může premiérovat ještě 20 let. Nakonec, je to v podstatě Italský model premiérování Silvia B. jak přes kopírák. Schází pouze nějaký fotbalový klub dokoupit a bude to již na 100% stejné.