Moc dobře si pamatuji jak Babiš již před pár lety v TV tvrdil, že do řetězců dodává jen takovou kvalitu jakou si objednají tak za ty šmakulády tedy nemůže jako když si objednají laciný šunt, dostanou laciný šunt...
Jen k jeho smůle zrovna v té době vyšel Dtest uheráků a ten Babišův z prémiové edice ze všech testovaných suveréně NEJdražší, byl nejen v senzorickém testu nejhnusnější, ale taky byl nejošizenější s nižším obsahem masa než bylo na obalu. :D A tak je to u něj se vším, hromada velkohubých slov a uvnitř hnůj....
No jistě na tom je postavený celkově, marketing a sobě miliardy přes dotace a výplatu ze svěřenského fondu, pak přidat důchodcům a do státního pár stovek, pak to zase vybrat přes vyšší daně na cíga ( protože do bank nepůjde, Agrofert má pod úvěry a zdražení se bojí ), případně si ještě přivydělat přes šunty v konzervách co dodává pro své voliče do marketů.
Na druhou stranu, jak prosté, jak málo stačí v ČR :-), Počítejme : 1 špičkovej marketér Mára, pár okopčených čepic z USA, k sobě pouze věrné všehoschopné kariérní lokaje, trochu pustit peněz na kampaně, 900,- důchodcům, přidat úředníkům - schodky neřešit a může premiérovat ještě 20 let. Nakonec, je to v podstatě Italský model premiérování Silvia B. jak přes kopírák. Schází pouze nějaký fotbalový klub dokoupit a bude to již na 100% stejné.
Že se vyrábí na jediné výrobní lince produkty různé kvality podle odlišných trhů přece není žádnou novinkou. Že se stejný produkt balí do různých, třeba i tzv. prémiových, obalů, je také fakt. Třeba Babiččina volba...Dokonce je to natočené u Vaňka. Stejně jako informace o ziscích, které jsou v jednotkách procent i u velkoproducentů. Nechtějte vědět, za kolik prodávají prvovýrobci. Supermarkety to mají velice solidně ošéfované. Přidusit, ale nezadusit. Na ceně bohužel často nepoznáte kvalitu. Ale svět chce být klamán. Tak si někteří připlácí za "vyšší jakost"....Pro dobrý pocit.