Ja jako absurdni vidim predevsim vysi poplatku. Pokud banka zaplati CNB za zaslani platby do CERTISu od 2 do 11 haleru (v nejlevnejsim pasmu), tak je absurdni pozadovat za to od klientu 6 Kc. Stejne tak kdyz ma od operatora pausal na autorizacni a notifikacni SMSky, tak je nemravne si za ne uctovat i nekolik korun. Nemravne je i "nuceni" klienta do tzv. prestiznich (a patricne drahych) karet jen proto, ze potrebuje vyssi limit (s tvrzenim, ze na zakladni takovy limit nejde - jak nam ukazala mBank, tak jde).
Co se tyce poplatku za uverove produkty, tak tam mi vadi predevsim jejich neprehlednost. Pokud by byly vsechny schovane v urokove sazbe, mohli by klienti snaze porovnavat nejen ruzne spolecnosti (bankovni, nebankovni), ale i ruzne produkty (spotrebak, kreditka, kontokorent,...). Ale lidi jsou stejne lini "hlasovat nohama", takze je to hazeni perel svinim :(