Názory k článku Banky si účtují vysoké poplatky, obsluhu na pobočce mají mizernou. Tvrdí test

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 5. 2013 10:26

    tom (neregistrovaný)

    3. nabídka produktů --- Doufám že v hodnocení byly za jakoukoliv nevyžádanou nabídku produktů přidělovány TRESTNÉ body!!!

  • 18. 5. 2013 12:38

    Pavel (neregistrovaný)

    Sem tam každý potřebuje zajít na pobočku. Jde to jistě i ní, ale čekání na kurýry a honění se pak na parkovišti není taky ideální. Já jsem u Spořky už hodně let. Dnes mám samozřejmě všechny služby zadarmo a jsem s ní spokojen. Mám konta i jinde, některé banky jsem viděl otevírat, jiné zase krachovat. Některé banky dospěly, jiné se zase propadají, ale Spořka je tak nějak pořád stejná. Pro běžné lidi je vcelku drahá, ale zase má mnohá plus. Všechny moje další banky jsou buď stejné nebo horší. Ono zase moc na výběr není. Ovšem je třeba se o to starat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).