Dobrý den,
děkuji za radu. Pokud jste četl můj poněkud delší příspěvek pozorně, tak jsem uvedl: "Pokud o problémech v roznášce informuji konkrétní obchodní řetězec, tak ten naši stížnost přepošle distribuční společnosti k vyjádření, a tato distribuční společnost samozřejmě žádné závady nepřizná, není to v jejím zájmu případně přijít o takový kšeft."
Jinými slovy - po prověrce ze strany distribuční společnosti není shledána závada v doručování, takto je odpovězeno obchodníkovi, ten se s tímto tvrzením spokojí.
Řetězce až na malé výjimky samy kontrolu distribuce neprovádí (a když ano, tak pravděpodobně ne v problémových lokalitách a v potřebném vypovídajícím rozsahu). Pokud se nějaká kontrola, ať ze strany obchodníka nebo ze strany distribuční společnosti chystá, jsou letáky vždy rozneseny v pořádku.
Očekával jsem spíš nějakou reakci, zájem, ze strany managmentu distribučních společností, že bude snaha se problémem nějak zabývat, ale to by se mohl přetnout penězotok a proto si přece nebudou kopat vlastní hrob.