Názor k článku Bič na nepoctivé zákazníky: Z e-shopů si už tak snadno půjčovnu neudělají od Pavel - No, je otázka, jestli nevyzvednuté zboží je opravdu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2019 7:33

    Pavel (neregistrovaný)

    No, je otázka, jestli nevyzvednuté zboží je opravdu nepoctivost zákazníka. Já si třeba v jednom e-shopu objednal cosi, co jsem potřeboval k danému datu, a oni slíbili, že to dodají. Nedodali včas, tak jsem objednal jinde. A jako poctivý zákazník jsem chtěl původní objednávku stornovat, ale jaksi nebylo jak (tedy bylo - notářsky ověřeným doporučeným dopisem. Tohle fakt dělat nebudu). A za dva měsíce mi přišla výzva k vyzvednutí zboží - samozřejmě jsem jim ho tam nechal. Jsem podle vás nepoctivý zákazník, co si zaslouží být pokutován?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).